Gravid efter bio/sa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. marts 2022

Anonym trådstarter

Jeg mistede i slut januar relativt tidligt, og har nu testet positiv igen. 

Jeg har ikke nået at få menstruation. Så jeg ved ikke helt, hvor langt jeg er henne. Hvad gjorde I I den situation? Kunne læge fastsætte den ud fra hcg eller hvordan? 

Og hold nu op hvor er jeg nervøs for, det sker igen. Jeg tør ikke helt at glæde mig endnu

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2022

Soulaima

Jeg havde en bio d. 3 november 2017.. 3 uger efter d. 25  november testede jeg positiv igen. Min læge sendte mig til termins scanning selvom jeg var ret sikker på hvor langt jeg var

Anmeld Citér

7. marts 2022

Anonym

Anonym skriver:

Jeg mistede i slut januar relativt tidligt, og har nu testet positiv igen. 

Jeg har ikke nået at få menstruation. Så jeg ved ikke helt, hvor langt jeg er henne. Hvad gjorde I I den situation? Kunne læge fastsætte den ud fra hcg eller hvordan? 

Og hold nu op hvor er jeg nervøs for, det sker igen. Jeg tør ikke helt at glæde mig endnu

Jeg mistede for mange år siden nytårsaften, og da jeg blev gravid igen fik jeg en tidlig terminsscanning plus ekstra lægebesøg inden uge 12

Anmeld Citér

7. marts 2022

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Du kan ikke ud fra Hcg niveauet vide hvor langt du er henne da det varierer rigtig meget. Kun en scanning kan give svar på hvor langt du er. Jeg blev sidste år uplanlagt gravid og opdagede det sent, der blev jeg sendt til scanning et par dage efter. Vil lægen ikke det, kan du altid selv betale for en scanning. 

Anmeld Citér

8. marts 2022

Anonym trådstarter

Tak alle. Jeg får en henvisning til scanning og har også selv købt en, fordi jeg har brug for roen omkring det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.