Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Karo skriver: Ja jeg forstå ikke helt hvordan man kan være gravid uden selv at vide det, men mærkleligt må det da være sådan at føde når man ikke er klar over man er gravid. http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-26085608.ht ml
Ja jeg forstå ikke helt hvordan man kan være gravid uden selv at vide det, men mærkleligt må det da være sådan at føde når man ikke er klar over man er gravid. http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-26085608.ht ml
to sjæle en tanke, har også lige lavet et indlæg...
Ja det er altså viiildt..
Nej det forstår jeg godt nok heller ikke.... Sikke da en overraskelse og få..
.... og det har jeg også lavet et indlæg om tidligere :-)
Men ja, jeg forstår det virkelig heller ikke! Bare det man går igennem psykisk gennem de 9 måneder her... tænk at blive "kastet" ud i det uden forberedelse, det må være enormt hårdt.
Hmm mon ikke der er en god portion fornægtelse indblandet? Maven må da også være vokset lidt, selvom hun kun har taget 2 kg på?
Efter sigende er det jo sket nogen gange, men jeg forstår det heller slet ikke. Jeg kan ikke forstå det, når man har prøvet at være gravid.
Men altså, syns man hører det indimellem... Jeg tror det er fornægtelse eller løgn, der ligger bag.
der er da en burger herinde der først fandt ud af hun var gravid i 20. uge, så det kan altså godt lade sig gøre
Zafir skriver: Efter sigende er det jo sket nogen gange, men jeg forstår det heller slet ikke. Jeg kan ikke forstå det, når man har prøvet at være gravid. Men altså, syns man hører det indimellem... Jeg tror det er fornægtelse eller løgn, der ligger bag.
det tror jeg altså også.
hvis ens mens udebliver eller ikke er som man plejer så tager man vel til læge eller tager en test for en sikkerhedsskyld.
kan virkelig ikke tro at man bare kan gå 8 mdr uden nogen tegn bortset fra 2 kg ekstra. hun må have været lidt stor undskyld jeg skriver det for at ikke kunne se det på maven.
Tjuhl skriver: der er da en burger herinde der først fandt ud af hun var gravid i 20. uge, så det kan altså godt lade sig gøre
Jooo men 20. uge kontra 36...? Jeg er en af dem som ikke har haft nogen symptomer overhovedet så hvis det ikke var fordi min mave buler ud, ville jeg ikke tro at jeg var gravid - og er 16+5 nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128