Senfølger efte corona

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
9 svar
1 synes godt om
1. marts 2022

Anonym trådstarter

Andre som oplever helt vild svimmelhed efter et corona forløb? Jeg kan klare dagen godt indtil middag: så kommer svimmelhed som en hammer! Og jeg får kvalme og bliver forvirret og diffus nogen gange også. 
Andre med samme symptomer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2022

Maricella

Profilbillede for Maricella

Hvor længe siden er det du var du syg? Jeg var syg med feber og næsten alle symptomer i en lille uge. Den følgende uge havde jeg det som du beskriver. Jeg hostede i knap 3 uger. Og nu en måned siden mærker jeg ikke mere til det

Anmeld Citér

1. marts 2022

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87

Jeg havde det også sådan i små 14 dage efter corona. Jeg havde drøn høj feber i 5 timer. Efterfølgende bare tung og træt i kroppen og ellers var symptomerne væk, bortset fra træthed og svimmelhed. Det er heldigvis væk igen. Men det føltes som længe det stod på. 

Anmeld Citér

1. marts 2022

Anonym trådstarter

Maricella skriver:

Hvor længe siden er det du var du syg? Jeg var syg med feber og næsten alle symptomer i en lille uge. Den følgende uge havde jeg det som du beskriver. Jeg hostede i knap 3 uger. Og nu en måned siden mærker jeg ikke mere til det

Det er fire uger siden nu

Anmeld Citér

1. marts 2022

Anonym trådstarter

Babyklar87 skriver:

Jeg havde det også sådan i små 14 dage efter corona. Jeg havde drøn høj feber i 5 timer. Efterfølgende bare tung og træt i kroppen og ellers var symptomerne væk, bortset fra træthed og svimmelhed. Det er heldigvis væk igen. Men det føltes som længe det stod på. 

Jeg var næsten ikke syge under forløbet. Det er det der også er mega underligt! 

Anmeld Citér

1. marts 2022

Babyklar87

Anonym skriver:

Jeg var næsten ikke syge under forløbet. Det er det der også er mega underligt! 

Det var min mand heller ikke. Men han var også svimmel. 
Men hvis det er 4 uger siden, kan det da godt være du skal prøve at skrive eller ringe til din læge. 

Anmeld Citér

1. marts 2022

Anonym trådstarter

Babyklar87 skriver:

Det var min mand heller ikke. Men han var også svimmel. 
Men hvis det er 4 uger siden, kan det da godt være du skal prøve at skrive eller ringe til din læge. 

Hvor længe? Var han svimmel? 

Anmeld Citér

1. marts 2022

Babyklar87

Anonym skriver:

Hvor længe? Var han svimmel? 

Synes det var en 14 dages tid. Vi havde corona i midten af januar og der er intet at mærke nu. 

Anmeld Citér

2. marts 2022

amaan

Anonym skriver:

Andre som oplever helt vild svimmelhed efter et corona forløb? Jeg kan klare dagen godt indtil middag: så kommer svimmelhed som en hammer! Og jeg får kvalme og bliver forvirret og diffus nogen gange også. 
Andre med samme symptomer? 

Har det ofte på samme måde efter at have haft C. Hvis du går til lægen med det kan du så ikke lige opdatere og fortælle hvad han/hun siger til det? 

Anmeld Citér

2. marts 2022

Anonym trådstarter

amaan skriver:

Har det ofte på samme måde efter at have haft C. Hvis du går til lægen med det kan du så ikke lige opdatere og fortælle hvad han/hun siger til det? 

Jeg har skrevet med min læge idag. Hun siger de tit høre det, og der kan gå op til 2 mdr.

så jeg giver det marts måned ud - så ville de se mig hvis det ikke var ændret. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.