Anonym skriver:
Det spørger jeg også mig selv om den dag i dag. Man kan vokse fra hinanden og opdage at de forskelligheder man troede var en styrke, pludselig bliver så store at de ikke længere harmonerer :-)
når det så er sagt, så var det ikke fordømmelse, jeg bad om :-)
Som en anden skriver så kan I godt benytte jer af parterapi, selvom I har taget den endelige beslutning om at gå hver til sit.
Min eksmand og jeg gjorde det. Om det er det der har skabt det gode samarbejde, det aner jeg ikke. Men jeg tror på at det var godt givet ud.
Vi er uenige så det basker, kan helt sikkert synes modparten er en båtnak osv. Men vi har altid formået at have et perfekt samarbejde. Vi har altid løst problemerne og al kommunikation omkring børnene har været og er stadig utrolig vigtigt for os. Vi taler/skriver ikke sammen dagligt, men det er tæt på. Og det er uanset om det er konflikter med børnene eller gode stunder og almindelige oplysninger som tandlægebesøg m.m.
Jeg tror på, hvis man vil og kan sluge kameler, så bliver samarbejdet godt. Jeg kan mærke at vores børn mærker en tryghed i at deres mor og far taler godt sammen og de ikke kan løbe om hjørner med os.
De var 2 og 3 da vi blev skilt og er nu 12 og 13.
Jeg håber alt går godt for dig og jer.
Tænk på den kærlighed, det nærvær og den omsorg du giver dine børn. Økonomien skal nok løse sig, selvom vi er afhængige af den. Men mange ting kan lade sig gøre, selvom pengene er små. 
Anmeld
Citér