Test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
3 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. februar 2022

Anonym trådstarter

Hej.. hvornår ville i teste..? 
i følge alle steder på nettet skulle jeg have ægløsning den 19 feb men testede først positiv for ægløsning den 21 om aften.. 

så i følge nettet er min test dag den 6 men er det ikke først 14 dage efter ægløsning man kan regne med testen..? 

og er jeg så 3 + 0 i dag eller jeg kun 2 + 5 idag..? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte
Anonym skriver:

Hej.. hvornår ville i teste..? 
i følge alle steder på nettet skulle jeg have ægløsning den 19 feb men testede først positiv for ægløsning den 21 om aften.. 

så i følge nettet er min test dag den 6 men er det ikke først 14 dage efter ægløsning man kan regne med testen..? 

og er jeg så 3 + 0 i dag eller jeg kun 2 + 5 idag..? 

En app kan jo ikke kigge ind i din krop og se hvornår du har ægløsning? Så naturligvis skal du gå efter den test du har taget. Du har formentlig haft æl d. 22. så og er derfor 2+5 i fag.  Vent min en uge med at teste, og helst først 4+0 selv om det er svært at vente

Anmeld Citér

27. februar 2022

Anonym trådstarter

Lillehjerte skriver:

En app kan jo ikke kigge ind i din krop og se hvornår du har ægløsning? Så naturligvis skal du gå efter den test du har taget. Du har formentlig haft æl d. 22. så og er derfor 2+5 i fag.  Vent min en uge med at teste, og helst først 4+0 selv om det er svært at vente

Okay super.. mange tak.. venter og ser hvad der sker.. 

min mens er jo sat til om en uge så kan jeg jo se hvis den ikke kommer der også tage en test.. 

Anmeld Citér

27. februar 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte
Anonym skriver:

Okay super.. mange tak.. venter og ser hvad der sker.. 

min mens er jo sat til om en uge så kan jeg jo se hvis den ikke kommer der også tage en test.. 

Det er fint nok at teste om en uge, men din mens kommer normalt 14 dage efter æl, så med mindre din lutealfase er meget kort, vil din mens nok komme senere end ventet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.