Så kom prinsessen til verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.285 visninger
18 svar
23 synes godt om
24. februar 2022

B&J

Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte og slutte det hele gik så stærk og på få timet mere forelsket og stolte kan vi ikke være
Vi skulle jo bare til en alm scanning �� for at se hvor stor babyen var men det endte med under 2 timer efter havde jeg vores lille fantastiske datter i hænderne ja hun ville ud med fulde fart og den første time fik vi kørt en strimmel den næste time går vandet og en jordmor fik mig slæbt ind på fødestuen fordi nu skulle det gå stærkt da vi når fødestuen 2 sek. efter har jeg et hovede mellem bene hun får mig smidt op på føde sengen og kort tid efter er hun født og kom en lille måned for tidligt men heldigvis 2740g ❤️ Og alle har det godt  vi fik en lille prinsesse det viste vi nemlig ikke 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2022

Meyer

Profilbillede for Meyer

Stort tillykke

Anmeld Citér

24. februar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Ej stort tillykke. Og det må være vildt overvældende at det gik så stærkt. Men godt at det skete mens i var sammen med jordemoderen. Og godt at i har det godt. Hvor langt var du henne da hun bliv født? 

Anmeld Citér

24. februar 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym

Stort tillykke

Anmeld Citér

24. februar 2022

B&J

Meyer skriver:

Stort tillykke

Mange tak

Anmeld Citér

24. februar 2022

B&J

Love Angel skriver:

Ej stort tillykke. Og det må være vildt overvældende at det gik så stærkt. Men godt at det skete mens i var sammen med jordemoderen. Og godt at i har det godt. Hvor langt var du henne da hun bliv født? 

Ja vi var i trykke hænder selv om det gik stærk og der vrimlede med folk men så dejligt 

jeg er 36+1

Anmeld Citér

24. februar 2022

B&J

__anonym skriver:

Stort tillykke

Mange tak

Anmeld Citér

24. februar 2022

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
B&J skriver:

Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte og slutte det hele gik så stærk og på få timet mere forelsket og stolte kan vi ikke være
Vi skulle jo bare til en alm scanning �� for at se hvor stor babyen var men det endte med under 2 timer efter havde jeg vores lille fantastiske datter i hænderne ja hun ville ud med fulde fart og den første time fik vi kørt en strimmel den næste time går vandet og en jordmor fik mig slæbt ind på fødestuen fordi nu skulle det gå stærkt da vi når fødestuen 2 sek. efter har jeg et hovede mellem bene hun får mig smidt op på føde sengen og kort tid efter er hun født og kom en lille måned for tidligt men heldigvis 2740g ❤️ Og alle har det godt  vi fik en lille prinsesse det viste vi nemlig ikke 

Tillykke

Anmeld Citér

24. februar 2022

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
B&J skriver:

tillykke med hende :D

wow for en vild oplevelse men dejligt at alt gik så fantastisk :)

Anmeld Citér

25. februar 2022

B&J

SDD skriver:

Tillykke

Tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.