Babystrik til dreng - farvevalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken farve i stedet for pink?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.660 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. februar 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg skal søreme være mormor  til en lille dreng til august. Vi har lige fået kønnet at vide, og nu går jeg lidt væk fra at strikke i neutrale farver

Jeg har forelsket mig i en opskrift på en trøje for længst, og da særligt den kommende far er konservativ vedr. farver, må jeg hellere udskifte pink med en anden farve (det er helt fint med mig!) - men hvilken? Jeg har forsøgt med hurtig billedredigering at få et indtryk af, hvordan det vil se ud med hhv. koboltblåt og meget mørkeblåt, og jeg kan lide begge - men vil gerne høre andres mening eller evt. bud på andre muligheder. 

På forhånd tak for hjælpen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2022

AnoMor

Mor og meget mere skriver:

Jeg skal søreme være mormor  til en lille dreng til august. Vi har lige fået kønnet at vide, og nu går jeg lidt væk fra at strikke i neutrale farver

Jeg har forelsket mig i en opskrift på en trøje for længst, og da særligt den kommende far er konservativ vedr. farver, må jeg hellere udskifte pink med en anden farve (det er helt fint med mig!) - men hvilken? Jeg har forsøgt med hurtig billedredigering at få et indtryk af, hvordan det vil se ud med hhv. koboltblåt og meget mørkeblåt, og jeg kan lide begge - men vil gerne høre andres mening eller evt. bud på andre muligheder. 

Tillykke med zen kommende titel som mormor

jeg tror faktisk jeg ville skifte den turkise farve ud med gul også ville jeg lave det pink til sen mørkeblå.  

Anmeld Citér

24. februar 2022

Janni2

Tillykke! Jeg ville bare lave det pink orange ligesom det over

Anmeld Citér

24. februar 2022

Anonym

Tillykke!!

Tjah, altså personligt synes jeg at blå er noget nær det mest fantasiløse at strikke/købe til en dreng … så jeg var nok gået med pink, for at ryste posen lidt. Måske mest hvis jeg vidste at forældrene var med på den vogn. Alternativt var jeg gået med rød eller gul…

Anmeld Citér

24. februar 2022

Carina:-)

Tillykke

Jeg synes den med mørkeblå er så fin.

Anmeld Citér

25. februar 2022

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Den mørkeblå er rigtig flot og passer godt til resten af blusen 

Anmeld Citér

25. februar 2022

Anonym

Hvad med at retænke den og selv finde en garnfarve sammensætning du kan lide? Det skal jo bare være X gange nøgler du kan lide? Nu er mit barn meget neutralt klædt (dog med hang til farver) men alt det oldemor strikker til baby af yderlag der er vi ihvertfald super glade når det er lidt afdæmpet, så det passer med det meste. Det er selvfølgelig en smagssag, men blot et foreslag

Anmeld Citér

25. februar 2022

Naha

Mor og meget mere skriver:

Uh nu svarede jeg en anden farve før jeg læste teksten. UPS

Jeg ville vælge en mørk blå til lige netop den trøje

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.