Ikke så meget sex som ønsket op til ÆL

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
7 svar
5 synes godt om
24. februar 2022

Anonym trådstarter

Ihh vi har prøvet i 2 år med 2 mislykkede. Jeg er over 40 år , min kæreste 30 år. Den her gang har vi kun haft sex senest 3 dage før ÆL. Øv så synes det er lidt op af bakke. Men han synes pludselig det er et pres. Og jeg blev vel lidt desperat.

Er der overhovedet nogen der er blevet gravid med så mange dage til ÆL?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2022

Timf

Profilbillede for Timf

Måske skulle du holde din ægløsning hemmelig og så selv lægge op til sex forskellige tidspunkter på måneden så der måske ikke en ligeså stort pres på ham håber det lykkes for jer

Anmeld Citér

24. februar 2022

Kastanje

Hvis du er 40+ og har haft 2 mislykkede .. så skulle i måske søge hjælp professionelt. Blot en tanke

Anmeld Citér

24. februar 2022

Mrs.

Forstår godt det kan blive et pres. Hvad med ikke at sige når du har ægløsning, og så bare have sex regelmæssigt også så det ikke kun er i den periode han oplever du gider ekstra meget? 
Køb noget frækt undertøj, legetøj eller terningespil - udforsk jeres sexliv og gør det sjovt og spændende, og nyd i er jer to og nyd hinanden, og at lære hinanden at kende på en ny måde.
skal jo ikke blive en sur pligt at skulle lave en baby 

Anmeld Citér

24. februar 2022

Anonym trådstarter

I har ret. Tror vi blev ramt begge to fordi ellers har vi faktisk regelmæssig sex. Men jeg føler nok mere presset nu end før.
Men god idé med at peppe sexlivet lidt op. Det kan jo aldrig skade.
Vi ønsker ikke hjælp. Så vi håber på miraklet.

Anmeld Citér

24. februar 2022

Mrs.

Anonym skriver:

I har ret. Tror vi blev ramt begge to fordi ellers har vi faktisk regelmæssig sex. Men jeg føler nok mere presset nu end før.
Men god idé med at peppe sexlivet lidt op. Det kan jo aldrig skade.
Vi ønsker ikke hjælp. Så vi håber på miraklet.

Mirakler kan også sagtens ske  

vores datter der kommer til maj havde vi 1:1.000.000 chance for kom naturligt og hun ville altså bare være til  så håber i også snart får jeres mirakel! 

De har mange sjove ting til at peppe lidt op på sinful, også lingeri mm. 
glæder mig helt til den store mave er væk så jeg kan hoppe i noget fint og gøre manden mundlam igen  er ikke så charmerende med stor mave og skolepige kostume  (haha) 

Anmeld Citér

24. februar 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg ved ikke med dage frem til æl, men jeg er blevet gravid 3 gange hvor vi kun havde sex EN gang op til æl. De mange andre måneder hvor vi har været mere flittige skete intet  Dog har det altid været tæt på æl, men så langt fra er 3 dage jo heller ikke

Anmeld Citér

24. februar 2022

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

Mirakler kan også sagtens ske  

vores datter der kommer til maj havde vi 1:1.000.000 chance for kom naturligt og hun ville altså bare være til  så håber i også snart får jeres mirakel! 

De har mange sjove ting til at peppe lidt op på sinful, også lingeri mm. 
glæder mig helt til den store mave er væk så jeg kan hoppe i noget fint og gøre manden mundlam igen  er ikke så charmerende med stor mave og skolepige kostume  (haha) 

Haha nej det kan se lidt spøjst ud. 
Ej stort tillykke, hvor er det vildt. Men ja jeg hører om mange mirakler så jeg tror også på det kan lykkes.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.