Hvor fortalte I de nærmeste om graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

795 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. februar 2022

Anonym trådstarter

Jeg er nysgerrig - hvornår valgte I, at fortælle jeres nærmeste om graviditeten? (Og hvorfor)? Hvor mange uger var I henne? 

Mvh. en der lige er testet positiv.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2022

Timf

Profilbillede for Timf

Min mor og min stedfar fik det afvide allerede i uge 6 da vi skulle på besøg i en weekend og at jeg var super dårlig. 

Mine børn får det afvide efter scanningen i uge 13, den mindste tror hans mor bare er syg med dårlig mave

Resten af familien får det også afvide efter skanningen, vi har i forvejen ikke et tæt forhold til mine svigerforældre min mand overvejede kort at bare lade dem finde ud af det når jeg var fed som en hval.

De bor 5 minutter væk men de kommer først på besøg to gange om året 

Anmeld Citér

24. februar 2022

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er nysgerrig - hvornår valgte I, at fortælle jeres nærmeste om graviditeten? (Og hvorfor)? Hvor mange uger var I henne? 

Tilykke

jeg sagde det til min mand da jeg var 4+3 (overraskede ham) vi har ikke fortalt det til nogle andre og fortæller først når vi har været til NF. Vil gerne være sikker på alt er okay. Og ja det pisse svært ikke at blive opdaget. Så det bliver spændene at se hvor lang tid der går

Anmeld Citér

24. februar 2022

Anonym

Vi sagde det til vores forældre i uge efter at have set hjerteblink, ekstra overraskelse fordi ingen vidste at vi var i fertilitetsbehandling. Iøvrige nærmeste efter NF oh resten af verdenen efter MD.

Anmeld Citér

24. februar 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Min mor og faderens mor fik det at vide samme dag jeg testede positiv. Resten af familien fik det at vide hen af vejen når jeg snakkede med dem. Og offentliggjorde det på min facebook efter nakkefoldscaningen. 

Anmeld Citér

24. februar 2022

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Ved nr. 1 fortalte vi det omkring uge 9-10, og ved nr. 2 fortalte vi det efter NF (min mor havde så gættet det ved nr. 2, men bare ikke sagt noget).

Anmeld Citér

24. februar 2022

BabyIgen2022

Med begge har vi tilfældigvis fortalt det lige omkring uge 10.

Første gang havde jeg en del kvalme og min mor blev ved med at stikke til det, og så skulle vi hjælpe med at flytte for mine svigerforældre, og jeg kunne jo ikke løfte tunge ting. Så vi delte tidlige scanningsbilleder ud.

Med nr. 2 passede uge 10 med julen, så vi pakkede et billede af den ældste ind, sammen med et tidligt scanningsbillede af den yngste og gav det i julegave

Anmeld Citér

24. februar 2022

B&J

Vi var lige knap 4+ manden var elle vild også selv om det var anden gang så alle blev ringet til

Anmeld Citér

25. februar 2022

Kastanje

Anonym skriver:

4.0

Anmeld Citér

28. februar 2022

Soulaima

Vi har fortalt det tidligt hver gang..eller det vil sige familien har selv spurgt ind til det da jeg jo li pludselig ik længere røg. 

Vi mistede vores nr 2 da jeg var 18+1 så derfor vidste familien godt at der nok ville komme en ny graviditet indenfor en kort periode og det var rigtig rart at de vidste det i tilfælde af at det skulle ha gået galt igen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.