Tandpine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. februar 2022

Anonym trådstarter

Jeg har så ondt og det bliver værre syntes jeg  Jeg skal have lavet en hel del med mine tænder pga manglende tandlægebesøg. Og ja, jeg ærger mig gul og blå hver dag fordi jeg ikke har passet min tandlæge  

Men jeg har bare ikke råd til at få det lavet, så må tage det hele i små bidder for at jeg kan betale mine kommende regninger! Men hvad pokker gør jeg? Jeg kan næsten ikke spise noget så ondt gør det   Skal jeg virkelig spise smertestillende flere gange dagligt i virkelig lang tid?

Ihh…hvorfor skal det også være så dyrt at gå til tandlæge!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2022

B&J

Kan du ikke få lov til at betalte i bidder også få  lavet det der gør ondt først ? evt gå i banken og lån de penge. 
det er nåede møg og lort ja for det gør møg hammer ondt. 

Anmeld Citér

21. februar 2022

Kastanje

Nej du skal ikke vente. Du må lave en afdragsordning.  
Jo længere du venter jo værre bliver det. I Peru er der hvert år adskillige, der dør af betændelsestilstand, der spreder sig pga ubehandlede tand/kæbe problemer. det er jo slet ikke der du er .. men du kan kommer dertil hvis du venter år ifht at søge behandling. 
tag tyren ved hornene og få talt med en tandlæge og få en ordning. Held og lykke.

Anmeld Citér

21. februar 2022

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har så ondt og det bliver værre syntes jeg  Jeg skal have lavet en hel del med mine tænder pga manglende tandlægebesøg. Og ja, jeg ærger mig gul og blå hver dag fordi jeg ikke har passet min tandlæge  

Men jeg har bare ikke råd til at få det lavet, så må tage det hele i små bidder for at jeg kan betale mine kommende regninger! Men hvad pokker gør jeg? Jeg kan næsten ikke spise noget så ondt gør det   Skal jeg virkelig spise smertestillende flere gange dagligt i virkelig lang tid?

Ihh…hvorfor skal det også være så dyrt at gå til tandlæge!!

Der hvor jeg arbejder kan du sagtens tage det i små bider vi siger som tommelfinger regel at beløbet Skal være betalt i 6 måneders bider  så hvis det er 10.000 så 1666 om måneden 

ja tandlæge er dyrt pga at der simpelthen ikke gives nok tilskud fra staten desværre

Anmeld Citér

21. februar 2022

Anonym

Ved ikke hvor i landet du bor,men i Kbh er der tandlæge højskolen hvor du kan få hjælp. Mener det som udgangspunkt er gratis evt er det kun materialerne der betales for.

Det går ikke at gå med tandpine så længe

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.