Madkasse til skolebarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.347 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. februar 2022

HappyCamper

Vinterferien skal bruges på at finde den helt rigtige madkasse til min datter som går i 1. klasse.

Hun er.. kræsen og småtspisende og det er vigtigt at det ser lækkert ud. 

Jeg har kigget på YumBox, men undrer mig over hvor rugbrødsmadderne skal være? :-)

Vi har indtil nu brugt Sistema, men jeg tror godt at det kan gøres mere indbydende.

Kom med alle jeres erfaringer.. :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2022

B&J

Vores søn var også en små spiser i starten og kræsen måske og måske ikke 

nu spiser han meget mere forskelligt og spiser alm portioner og vi har altid brugt sistema.

for ham i starten handler det bare om flere rum. Overskueligt og det han kunne lig var på rugbrødet. Nu er han snart 12 

Anmeld Citér

21. februar 2022

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
HappyCamper skriver:

Vinterferien skal bruges på at finde den helt rigtige madkasse til min datter som går i 1. klasse.

Jeg har kigget på YumBox, men undrer mig over hvor rugbrødsmadderne skal være? :-)

Vi har indtil nu brugt Sistema, men jeg tror godt at det kan gøres mere indbydende.

Vi bruger madkasserne fra Haps Nordic de er rummelige, og holder maden frisk, og faktisk også lidt kold

Anmeld Citér

21. februar 2022

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
HappyCamper skriver:

Min datter i 1. klasse har en yumbox snackbox. Altså den helt lille af dem. Der kan være 2-3 sammenklappede rugbrødsmadder i det store rum. Det næststørste fylder jeg med grønt (små tomater eller gulerod i tynde stave) og i det mindste, runde rum er der en lille snack. Små kiks, en mini müsli bar eller skal det være ekstra lækkert så lidt vingummi eller chokolade. Det passer med hvad hun spiser til frokost. 
Til 10-pausen har hun nogle små boxe fra sistema hvor der kan være en klapsammen og lidt grønt, og så har hun enten en frugt eller en hjemmelavet smoothie i klemmepose med ved siden af. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.