Søges! opskrift på lækker cheese cake!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.172 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Er der ikke nogen der har en opskrift på en lækker cheesecake?

Jeg vil prøve at lave en mac&cheese cake (altså pynte den som mac&cheese) men så skal det jo være en OSTEKAGE...

Er der nogen der har en god opskrift???

Thanx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

Moderator

Ai, det kan da ikke være rigtig at der ikke er nogen der ligger inde med en lækker cheesecake opskrift?????.. hva?

Anmeld

9. november 2009

ekzunz

Sådan én ligger jeg desværre ikke inde med - eller det gør jeg måske, men så er det ikke en jeg har prøvet

Tror faktisk at den eneste cheese-cake jeg har smagt er den fra Karoline-bøgerne. Det er noget med en bund af digestive-kiks og så noget oste-noget ovenpå og så bliver den vist sluttet af med noget frugt (det er maaaaange år siden) Den smagte godt, men jeg ved jo slet ikke om det er sådan noget du er ude i??

Anmeld

9. november 2009

Moderator

Znuzke skriver:

Sådan én ligger jeg desværre ikke inde med - eller det gør jeg måske, men så er det ikke en jeg har prøvet

Tror faktisk at den eneste cheese-cake jeg har smagt er den fra Karoline-bøgerne. Det er noget med en bund af digestive-kiks og så noget oste-noget ovenpå og så bliver den vist sluttet af med noget frugt (det er maaaaange år siden) Den smagte godt, men jeg ved jo slet ikke om det er sådan noget du er ude i??

Ai ikke rigtig... Jeg vil gerne have sådan en tærtebund af en slags også sådan noget ostefyld, jeg kan farve cheddar farvet Også lave fondant macaronier ovenpå.

Men det er altså nok mest det der oste-fyld også en god tærtebund jeg leder efter... Hmmm...

Anmeld

9. november 2009

ekzunz

Zafir skriver:

Ai ikke rigtig... Jeg vil gerne have sådan en tærtebund af en slags også sådan noget ostefyld, jeg kan farve cheddar farvet Også lave fondant macaronier ovenpå.

Men det er altså nok mest det der oste-fyld også en god tærtebund jeg leder efter... Hmmm...

Jamen så er det måske sådan noget her:

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=10061&Amerikansk%20ostekage

Jeg har altså ikke prøvet den, men det er da en tærte med ost..

Anmeld

9. november 2009

Moderator

Den kunne godt være et bud HVis man ikke får en opskrift der er gennemprøvet

Anmeld

9. november 2009

oo

jeg har en opskrift på en New-Yorker Cheesecake der smager helt fortræffeligt jeg kan finde den til dig imorgen evt.?

Anmeld

9. november 2009

Moderator

Tjuhl skriver:

jeg har en opskrift på en New-Yorker Cheesecake der smager helt fortræffeligt jeg kan finde den til dig imorgen evt.?

Åhhhh jaaaaaaaa

(lyder skønt, selvom jeg aldrig har smagt det )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.