Streg forsvinder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.839 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. februar 2022

Anonym trådstarter

Hej piger

jeg har testdag i dag og tog tests i eftermiddag.. det vedhæftede billede er taget inden for de 5 min, men som i kan se er farven ikke løbet igennem.. der gin 20min før den var.. og der var nr. 2 streg forsvundet .. nogle der har prøvet det? Jeg har lige læst på nettet at der enten kan opstå eller forsvinde streger over tid.. men vil de det hvis den virkelig var positiv?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Hej piger

jeg har testdag i dag og tog tests i eftermiddag.. det vedhæftede billede er taget inden for de 5 min, men som i kan se er farven ikke løbet igennem.. der gin 20min før den var.. og der var nr. 2 streg forsvundet .. nogle der har prøvet det? Jeg har lige læst på nettet at der enten kan opstå eller forsvinde streger over tid.. men vil de det hvis den virkelig var positiv?

Hvis den virkelig var positiv, så vil den ikke bare forsvinde efter 20 min. 
hvis du tester meget tidlig. Så test igen om 2-3 dage.

Anmeld Citér

19. februar 2022

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Hvis den virkelig var positiv, så vil den ikke bare forsvinde efter 20 min. 
hvis du tester meget tidlig. Så test igen om 2-3 dage.

Hmm okay.. det står der bare i det skriv jeg har vedhæftet ved billederne hvordan kan der så komme 2 streger inden for tid hvis den ikke rigtig er positiv?

jeg er ny i det her så forstår ikke helt hvorfor.. kunne være nogen herinde havde erfaring med det når det jo også skrives at den kemiske reaktion fortsætter som gør der kan komme en streg eller stregen helt forsvinder efter aflæsningstidspunktet

jeg tester om nogle dage, jeg syntes bare den var positiv

Anmeld Citér

19. februar 2022

Anonym

Det ligner en Rema1000 test.  Jeg tog et par for nogle dage siden og de var begge meget lang tid om at komme igang med at få farven til at løbe igennem og de var også lang tid om at få overskudsfarven væk.

Jeg tænker at når stregen forsvinder igen så er det nok bare en skyggestreg eller også pga overskudsfarven.

Jeg har selv prøvet med tidlig teste fra babyplan hvor der kom en streg før kontrolstregen, men den forsvandt også efter tid og der var jeg ikke gravid

Anmeld Citér

19. februar 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det ligner en Rema1000 test.  Jeg tog et par for nogle dage siden og de var begge meget lang tid om at komme igang med at få farven til at løbe igennem og de var også lang tid om at få overskudsfarven væk.

Jeg tænker at når stregen forsvinder igen så er det nok bare en skyggestreg eller også pga overskudsfarven.

Jeg har selv prøvet med tidlig teste fra babyplan hvor der kom en streg før kontrolstregen, men den forsvandt også efter tid og der var jeg ikke gravid

Okay.. tak for svar.. må prøve en anden slags

Anmeld Citér

19. februar 2022

Ayasmor

Jeg kan ane noget på begge teste. Prøv igen om et par dage. Jeg har stået med sådan en test før. Resultatet hedder Jeppe og er 4 år gammel

Anmeld Citér

19. februar 2022

Enmere20

Jeg har kun prøvet at stregen forsvandt 1 gang på en valmed test og der var jeg desværre ikke gravid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.