Forvirret 2 ægløsninger eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
3 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. februar 2022

Anonym trådstarter

Vi er i gang med projekt baby og jeg havde klart ægløsning i sidste uge da der var ægløsningsslim et par dage..
Nu en uge efter opdager jeg igen at der er noget slim der ligner ægløsningslim da man kan trække det mellem fingrene..(sorry for detaljer) men der er ca en uge til forventet mens.. nogen der har oplevet dette? Jeg håber sådan det ville lykkedes denne måned..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2022

Anonym

Anonym skriver:

Vi er i gang med projekt baby og jeg havde klart ægløsning i sidste uge da der var ægløsningsslim et par dage..
Nu en uge efter opdager jeg igen at der er noget slim der ligner ægløsningslim da man kan trække det mellem fingrene..(sorry for detaljer) men der er ca en uge til forventet mens.. nogen der har oplevet dette? Jeg håber sådan det ville lykkedes denne måned..

Det har jeg også haft i denne cyklus. Havde æl omkring d. 5-6 og d. 11 har jeg mega strækbart udflåd igen, dog ikke klart men gulligt - fuldstændig som en snotklat.. jeg har testet senest idag, men negativ

Jeg har siden d. 10 haft stik/jag og murren, men tror desværre at mens kommer som sædvanligt i næste uge

Anmeld Citér

21. februar 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det har jeg også haft i denne cyklus. Havde æl omkring d. 5-6 og d. 11 har jeg mega strækbart udflåd igen, dog ikke klart men gulligt - fuldstændig som en snotklat.. jeg har testet senest idag, men negativ

Jeg har siden d. 10 haft stik/jag og murren, men tror desværre at mens kommer som sædvanligt i næste uge

Jeg har nu fået en positiv gt

Anmeld Citér

21. februar 2022

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har nu fået en positiv gt

Tillykke.. jeg har desværre testet negativ og har på fornemmelsen at mens kommer i morgen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.