Hvornår ville du teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.046 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. februar 2022

Anonym trådstarter

Jeg havde æl smerter d. 5/2 og 6/2 havde jeg både smerter og ægløsningsslim. Hvis jeg er gravid hvor langt er jeg så ca? Tænker selv 3+2/3 og ved godt det stadig er tidligt, men dum som jeg er har jeg testet og selvfølgelig negativ.. nu tænker jeg lidt at der ikke er gevinst denne gang heller. 

Bonus info så var jeg til gynækolog i går og der var absolut intet at se (det kan man nok heller ik så tidligt ��‍♀️) men jeg havde da haft ægløsning for har en cyste der hvor jeg har haft ægløsning fra. Slimhinden var tyk (tror jeg) og det er vel fordi jeg snart skal ha mens eller..

Ihh jeg har ellers kunne teste positiv tidligt før

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2022

Anonym

Du skal teste når du tænker, at du har lyst til det

Jeg testede positiv 3+4 på en babyplan tidlig stav test, og meget svagt positiv på en Valmed. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. februar 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du skal teste når du tænker, at du har lyst til det

Jeg testede positiv 3+4 på en babyplan tidlig stav test, og meget svagt positiv på en Valmed. 

Jeg har taget en valmed her til morgen og den er negativ.. så tænker der ik var gevinst denne gang 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. februar 2022

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har taget en valmed her til morgen og den er negativ.. så tænker der ik var gevinst denne gang 

Ja, den ser desværre negativ ud

Men hold modet oppe - intet er slut før din mens kommer

Anmeld Citér

18. februar 2022

Jixy

Profilbillede for Jixy

Hvis du venter med at teste til din mens ikke er kommet, så er du mere sikker på at den test du tager viser det korrekte svar.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.