Så ved vi kønnet:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2009

Valle81

Mathildesmor skriver:

Mange gange tillykke - hvor er det dejligt!

Anton er da også bare det kæreste navn.....

Er det normalt at en MD scanning varer 1 time?

Tak, er også helt vild navnet:0) Og så er det jo også det der med at blive enige.

Anton...... han bliver helt klart super fræk:0)

Nej tror ikke det er helt normalt at det varer en time, tror jeg fik lidt god behandling, da min mor arbejder på afdelingen og kender alle scannings sygeplerskerne, og de kender også mig efterhånden. Og tjahhh så bliver det hele lige så hyggeligt, og de tager sig god tid :0)

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

Valle81

LeaSchmidt skriver:

Tillykke,

det lyder jo helt fantastisk

Tusinda tak:0)

Kan se jeg også kan sige tillykke til dig, med din lille spir i maven:0) Du skal snart til NF, det er også bare så stort:0)

Knus

Anmeld

29. oktober 2009

RikkeR

Stort tillykke med den lille dreng

Anton er altså bare et fantastisk navn.

Knus

Anmeld

29. oktober 2009

LauraLW

Valle81 skriver:

Tak søde:0)

Ja det er helt fantastisk, skulle lige have alt det lyserøde ud af hovedet (har jo kørt i det i 6 år nu) og skulle lige vænne mig til at se lyseblåt:0) he he

Føler mig lidt mere gravid nu, da vi her i weekenden vil købe den første ting til baby:0) Vi har indtil nu ikke købt en eneste ting, så i weekend, skal det første sæt tøj købes og nu skal jeg på jagt efter en blå/grøn eller sort silvercross vogn med rosen på. Har jo den i Borduax, men synes ikke det duer til en dreng:0)

Knus

Helt så god har jeg dog ikke været, hehe, tror det første stykke tøj blev købt dagen efter positiv test - bare lige for at gøre det virkeligt for mig selv :-) Men kan dog nu købe lidt mere kønsbestemt, og det er nu meget hyggeligt.

Tror du I kan holde det ved KUN et sæt tøj? :-)

Laura

Anmeld

29. oktober 2009

Mira0911

Valle81 skriver:

Har idag været til MD scanning, og det gik bare så super godt. Baby har det så godt og alt var i skønneste orden. Blev scannet i en lille time, og har set samltlige kroge og folder af vores skønne baby.

Desværre kunne min mand ikke være med idag, så min mor tog med( hun arbejder som lægesekretær på den afd. hvor de scanner) så hun hoppede lige med:0)

Og tadadadadadadada vi venter os....

En lille sund og rask dreng, som skal hedde Anton:0)

Tænk sig at jeg er så heldig, at få lov biologisk at opleve at få en af hvert køn.

Kærligst fra en overlykkelig

Christina 20+3

Ej, stort tillykke... :O)

Anmeld

29. oktober 2009

Valle81

LauraLW skriver:

Helt så god har jeg dog ikke været, hehe, tror det første stykke tøj blev købt dagen efter positiv test - bare lige for at gøre det virkeligt for mig selv :-) Men kan dog nu købe lidt mere kønsbestemt, og det er nu meget hyggeligt.

Tror du I kan holde det ved KUN et sæt tøj? :-)

Laura

Tror også kun jeg har været god, fordi det er barn nummer to, lidt nemmere at holde sig i skindet:0)

Men nej, fra nu af kan jeg nok ikke holde mig i skindet, for så kommer man lige forbi en blå body og en lysegrøn hat og haps haps:0)

Men ved også jeg skal passe på, da jeg fik Asta fik jeg så meget tøj i barselsgave, at jeg ikke skulle købe nyt tøj, og jeg lyver ikke, i et helt år:0)

Og i venter en prinsesse, det er skønt. En prinsesse verden er bae noget helt særligt.

Jeg skal ud og have fundet alt Asta's brugte tøj frem, og have taget billeder og sorteret, og så skal det sælges:0)

Knus

Anmeld

29. oktober 2009

Mathilde

Stort tillykke med den lille dreng det er da bare helt perfekt med en af hvert køn....og dejligt at alt var som det skulle være!

Anmeld

29. oktober 2009

SaNiNa

Stort tillyke med Anton

Anmeld

29. oktober 2009

Valle81

Mathilde skriver:

Stort tillykke med den lille dreng det er da bare helt perfekt med en af hvert køn....og dejligt at alt var som det skulle være!

Tusind tak:0)

Ja det var dejligt, var lidt nervøs på den gode måde, og det er vi vel allesammen. Så rart at gå derfra og vide, at alt ser ud som den skal:0)

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.