Halsbrænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. oktober 2009

mette1987

Hej

Ja så det sku snart jeg forhåbentlig skal føde der ca 14 dage til termin ... Men nu jeg gået hen og fået en hel del halsbrænd, og har altid kunne tage det med en håndfuld mandler, men det hjælper ikke mere...

Nogle der har andre gode råd ? ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

Halbschön

mette1987 skriver:

Hej

Ja så det sku snart jeg forhåbentlig skal føde der ca 14 dage til termin ... Men nu jeg gået hen og fået en hel del halsbrænd, og har altid kunne tage det med en håndfuld mandler, men det hjælper ikke mere...

alminox, som kan købes i håndkøb hjalp mig i slutningen af graviditeten.....

held og lykke med det hele...

Renée

Anmeld

29. oktober 2009

betina

Hejsa,

Jeg døjer også rigtig meget med halsbrand - jeg spiser også mandler.. Ellers prøv at drik et glas mælk, det plejer at virke på mig

Held og lykke med fødslen.

Kh Betina 33+5

Anmeld

29. oktober 2009

mette1987

Mange takker...

vil prøve nogle af de ting

Hilsen Mette

Anmeld

29. oktober 2009

Mira0911

mette1987 skriver:

Hej

Jeg fik alle mulig slags piller mod det, ved en helsekost... Og det virkede ikke på mig...

Fandt så midlet for mig... Mælk.... Jeg kan slet ikke lide mælk... Men drak det for at få halsbrænden væk...

Anmeld

29. oktober 2009

lululupo

Balancid tag 2 stk af gangen....

Anmeld

29. oktober 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Ja jeg vil også klart anbefale mælk, det var det eneste der virkede for mig. Og er du ikke i nærheden af mælk så dur cocio og mathilde cacao også

Anmeld

30. oktober 2009

mette1987

haha problemet er også jeg kan ikke lide mælk eller kakao ... men jeg tvinger mig selv til det nu her pga. det er virkelig ikke sjovt at have sådan en halsbrænd hele tiden...

Man føler jo man skal kaste op hele tiden... virkelig en træls ting ...

Men mange tak for jeres hjælp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.