Corona

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. februar 2022

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Hej!

Vi alle herhjemme har lige haft corona.

Min datter har i weekenden været sammen med en veninde hjemme hos hendes farmor og farfar. Farmor ringer så til mig og siger, at veninden er testet positiv for corona igen. Hun har haft det før for lang tid siden. 

Er der nogen der ved om vi herhjemme allerede kan blive smittet igen?? Eller hvor lang tid kan/skal der gå før man kan blive smittet igen??0

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2022

fehår

Hvis I lige har haft det inden for de sidste par uger, er sandsynligheden for gensmitte meget lav. Hvis I derimod havde det i december/januar er risikoen større, især fordi I kan have haft delta dér og nu været udsat for omikron.

Anmeld Citér

14. februar 2022

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det kommer helt an på, hvornår at I har haft det? Hvis det er mindre end 12 uger siden og ingen symptomer vil jeg sige, at den er falsk positiv. Hvis hun har symptomer vil jeg mene, at den er god nok selvom der ikke er gået 12 uger.

Anmeld Citér

14. februar 2022

Boyz2

Profilbillede for Boyz2

Vi testede alle positive i midten af december 2021 (undtagen søn 2) og i forrige uge testede søn 1 positiv igen, i sidste uge testede søn 2 positiv og i dag testede min mand positiv.  søn 1 havde lidt snot, søn 2 var lidt træt og havde lidt snot og min mand havde ingen symptomer. 
min datter blev ikke testet i december, men jeg tænker hun havde det der, da hun var syg (lidt snot og hoste). Hun var igen syg (kun træt) i forrige uge, så måske hun havde det igen der. Jeg har selv ingen symptomer og er ikke testet.

Anmeld Citér

14. februar 2022

AnoMor

Min søn er testet positiv idag. Og ifølge smittesporing skal man ikke testet i 60 dage efter positiv test. Men hvis man får symptomer så isolation i 4 dage eller indtil symptomer ophører 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.