Hvordan føles underlivsbetændelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. februar 2022

Anonym trådstarter

Jeg har lidt mistanke om at jeg kan have underlivsbetændelse da min livmoder er øm, især når jeg går eller trykker på den. Jeg har dog ikke feber eller stærke smerter.

Jer der har prøvet det, hvordan føltes det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2022

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har lidt mistanke om at jeg kan have underlivsbetændelse da min livmoder er øm, især når jeg går eller trykker på den. Jeg har dog ikke feber eller stærke smerter.

Jer der har prøvet det, hvordan føltes det?

Det er mange år siden jeg havde det, så husker ikke 100%. 
Men jeg havde i hvert fald ondt i livmoderen. Og så gjorde det hun når jeg havde sex. Min mand og jeg havde lige mødt hinanden dengang og lægen troede i første omgang det var kønssygdom, så vi kom begge i behandling, men det ændrede ikke noget. 
Men det viste sig at være underlivsbetændelse. 

Jeg havde ikke feber eller andet, som jeg husker det. Bare primært smerter i underlivet/livmoderen. 

Anmeld Citér

13. februar 2022

fehår

Jeg havde tiltagende smerter i underlivet over en periode, hvor det også gjorde ondt ved samleje. Det stod på i nogle uger, hvorefter jeg vågnede en morgen og havde rigtig ondt og var øm i maven. Jeg tænkte først, jeg var forstoppet, men det hjalp ikke, da jeg kom på toilettet. Det gjorde ondt hele tiden, men blev værre ved bevægelse. 

Da jeg blev indlagt med smerter, opdagede lægen, at jeg også havde feber. Først mistænkte de blindtarmsbetændelse, men efter nærmere undersøgelse konkluderede de underlivsbetændelse. Jeg var også meget rød og irriteret ved livmoderhalsen. Jeg kom på penicillin og fik det bedre allerede næste dag.

Anmeld Citér

13. februar 2022

My1234

Når jeg har blærebetændelse, så er jeg øm/ondt i maven, det gør ondt når jeg tisser og har tyngdefornemmelse når jeg tisser. Skal altid tisse hele tiden. Få gange har der været blod i urinen. 

Jeg har haft underlivsbetændelse 2 gange. Det var konstante smerter, feber, følelse af at tisse glasskår, blod i urinen, ikke kunne sidde 

Anmeld Citér

13. februar 2022

kamikaze

Har haft æggelederbetændelse en gang for længe siden. Det gjorde afsindigt ondt, især ved stød som f eks ved gange, eller hvis jeg sad i en bil der kørte over et bump. Jeg var ikke i tvivl om at jeg var syg.

Anmeld Citér

13. februar 2022

EKAB

Profilbillede for EKAB

Mega feber og mega ondt. Ekstremt ondt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.