Corona

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. februar 2022

Hab

Hej jeg er blevet ramt slemt af corona og har haft det meget dårligt især med tilstoppet næse. Har læst at gravide skal ikk bruge næsespray ( otrivin, zymelin) men har brugt det 2-3 gange dagligt. Og er så bange for at det har skadet babyen. Er i uge 5+2 i dag. Og er stadig meget ramt af slem tilstoppet næse hvor jeg ikk får luft igennem næsen og føler at jeg bliver kvalt når jeg ligger ned. Andre der har brugt næsespray og kan berolige mig lidt? Har haft lidt brunt udflåd fra I går og i dag men ingen smerter så er så bange for det allerede har gjort babyen noget

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2022

AnoMor

Hab skriver:

Hej jeg er blevet ramt slemt af corona og har haft det meget dårligt især med tilstoppet næse. Har læst at gravide skal ikk bruge næsespray ( otrivin, zymelin) men har brugt det 2-3 gange dagligt. Og er så bange for at det har skadet babyen. Er i uge 5+2 i dag. Og er stadig meget ramt af slem tilstoppet næse hvor jeg ikk får luft igennem næsen og føler at jeg bliver kvalt når jeg ligger ned. Andre der har brugt næsespray og kan berolige mig lidt? Har haft lidt brunt udflåd fra I går og i dag men ingen smerter så er så bange for det allerede har gjort babyen noget

Fosteret tager ikke skade så tidligt. Den har ikke en moderkage endnu til at tage i mod næsesprayen. Den har sin egen lille madpakke. Ingen grund til bekymring 

Anmeld Citér

12. februar 2022

Hab

Der står at det kan give sammentrækninger i livmoderen fordi den kommer igennem blodet. Men nu har jeg købt zymelin til børn og har brugt 2 gange i dag hvor jeg har holdt ud det meste af tiden og hvor der gik mere end 5-6 timer siden sidste brug. Men på nettet frarådes det bare så ved ikk helt

Anmeld Citér

12. februar 2022

B&J

bare rolig der er intet sket med din baby

Men Gå væk fra det næse spray de skader mere ind gavner især for dig og din næse prøv en saltvands næsespray den skader ikke også køb et næsehorn så du kan skulle næsen det virker fantastisk og ellers damp 

håber snart du er rask igen 

Anmeld Citér

12. februar 2022

Hab

Håber inderligt at der ikk er sket noget, vil heller ikk bruge det men næsen er helt lukket til og har brugt saltvand og den der næsehorn men intet har hjulpet endnu  har ikk sover ordentligt de sidste natter. Er så træt af det 

Anmeld Citér

12. februar 2022

Kastanje

Hab skriver:

Brug det begrænset som du allerede gør det sker der intet ved. 
Hvis du aborterer eller barnet dør, har det absolut intet med det at gøre.

Anmeld Citér

12. februar 2022

B&J

Hab skriver:

Håber inderligt at der ikk er sket noget, vil heller ikk bruge det men næsen er helt lukket til og har brugt saltvand og den der næsehorn men intet har hjulpet endnu  har ikk sover ordentligt de sidste natter. Er så træt af det 

Desværre tager det tid når man er godt lukket til. Men jeg ville fortsætte med næsehornet 3 gange om dagen også damp for at åbne op. 

Anmeld Citér

12. februar 2022

HapsHapsHaps

Det er en skrøne at gravide ikke må bruge næsespray. Det må du gerne, efter de forskrifter som står på indlægsseddelen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.