Har nogen prøvet dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. februar 2022

Anonym trådstarter

Hej piger. Min kæreste og jeg prøver at blive gravide. Vi er i 3 cyklus. 
jeg skal have mens indenfor et par dage. Den seneste uge har jeg mærket prikken og let trykken i højre side af underlivet, samt lette mens smerter og niv i midten af underlivet. Igår aftes havde vi sex, og da jeg går ud på toilettet ser jeg helt lyserødt blod på papiret, ganske lidt. Jeg tænkte det var starten på mens og tog et bind på. I morges da jeg vågner, er der intet og heller ikke efterfølgende? Hvad kan det være  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2022

B&J

Det kan være starten på din menstruation 

men det kan også betyde du er gravid så der er kun teste og se om der kommer to skønne streger 

Anmeld Citér

12. februar 2022

Anonym trådstarter

Jeg har aldrig haft så lyserød blødning og så lidt efter sex, for så efterfølgende at der ikke kommer en dyt.  Det er det der undrer mig 

Anmeld Citér

12. februar 2022

B&J

Med tiden syntes jeg man prøver meget forskellige og især når man ikke bruger beskyttelse mere kroppen ændre sig helt vildt eller det syntes jeg 

men der for håber jeg stadig at du er gravid 

Anmeld Citér

12. februar 2022

Anonym trådstarter

Har ikke brugt prævention i 5 år. Har kørt efter temperatur og test metoden, samt gummi og er ikke blevet gravid. Så jeg har de sidste 5 år haft præcis samme symptomer på mens og aldrig kontaktblødning. Har også en søn på 4 år  det er derfor det undrer mig 

Anmeld Citér

13. februar 2022

Anonym

Anonym skriver:

Hej piger. Min kæreste og jeg prøver at blive gravide. Vi er i 3 cyklus. 
jeg skal have mens indenfor et par dage. Den seneste uge har jeg mærket prikken og let trykken i højre side af underlivet, samt lette mens smerter og niv i midten af underlivet. Igår aftes havde vi sex, og da jeg går ud på toilettet ser jeg helt lyserødt blod på papiret, ganske lidt. Jeg tænkte det var starten på mens og tog et bind på. I morges da jeg vågner, er der intet og heller ikke efterfølgende? Hvad kan det være  

Kan også være implationsblødning, hvor du forventer mens om et pr dage, ægget sætter sig jo fast en uges tid efter ægløsning? Dette skulle kunne give en ganske lille blødning?

Håber det er det og du snart står med positiv test

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.