Ægløsningsslim 2 gange??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. februar 2022

Anonym trådstarter

Jeg har i dag oplevet at ha den der klare strækbare udflåd, men den havde jeg også i søndags?? Lørdag/søndag havde jeg tydelige ægløsningssmerter så er ik i tvivl om at det var der, men kan jeg tage fejl??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2022

AkuCatrine

Jeg er i kontakt med mange der prøver at blive gravide via mit arbejde som akupunktør. 

Ingen kroppe er ens, ingen cyklus er ens. 

Mange oplever at få mere slim agtigt udflåd hvis de har spist mange slimskabende madvarer (stivelse, sukker fx)

Og også ved ægløsning. 

Jeg vil anbefale at du bruger et par måneder til at tjekke ægløsning via enten en pind eller en cykluscomputer (Daisy)

De måneder vil give dig chance for at mærke ægløsningen (ikke for alle, men nogle kan faktisk mærke det hvis de ved hvad de skal mærke efter) 

Det er bestemt ikke alle der har ægløsning på 14. dagen. Og derfor er der ret vigtig info at hente ved at tage test nogle gange. 

Kh Catrine Marcussen

Anmeld Citér

12. februar 2022

Anonym trådstarter

AkuCatrine skriver:

Jeg er i kontakt med mange der prøver at blive gravide via mit arbejde som akupunktør. 

Ingen kroppe er ens, ingen cyklus er ens. 

Mange oplever at få mere slim agtigt udflåd hvis de har spist mange slimskabende madvarer (stivelse, sukker fx)

Og også ved ægløsning. 

Jeg vil anbefale at du bruger et par måneder til at tjekke ægløsning via enten en pind eller en cykluscomputer (Daisy)

De måneder vil give dig chance for at mærke ægløsningen (ikke for alle, men nogle kan faktisk mærke det hvis de ved hvad de skal mærke efter) 

Det er bestemt ikke alle der har ægløsning på 14. dagen. Og derfor er der ret vigtig info at hente ved at tage test nogle gange. 

Kh Catrine Marcussen

Tak for dit råd.. jeg mærker dog tydeligt når jeg har ægløsning og har som skrevet ælslim så jeg ved hvornår det er og det er på 11/12 dagen for mit vedkommende jeg har 2 børn og har været gravid 4 gange  mem aldrig oplevet dette. Jeg skal til gyn på onsdag så der får jeg nok en afklaring på hvad der er "galt" med mig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.