Bolcher

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.425 visninger
4 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. februar 2022

X031092

Hej. 

Jeg er 9 uger henne og ved godt jeg ikke må spise lakrids, men jeg har sådan en stor trang til de der farvede frø bolcher og blå ugler. 

Vil det være okay at tage sådan en i ny og næ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2022

fehår

Du må gerne spise lakrids i små mængder. Jeg er selv forfærdelig forfalden til Dracula-bolsjer, når jeg er gravid, men jeg spiser dem selvfølgelig kun sparsomt.

Anmeld Citér

10. februar 2022

Kastanje

X031092 skriver:

Hej. 

Jeg er 9 uger henne og ved godt jeg ikke må spise lakrids, men jeg har sådan en stor trang til de der farvede frø bolcher og blå ugler. 

Vil det være okay at tage sådan en i ny og næ? 

Ja da… 50g om dagen er ok. 
min mor levede af lakrisal.

Tag du bare nogle blå frøer.

Anmeld Citér

10. februar 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg spiser også de to slags bolcher hele tiden. Er 10+0 og det er en af de få ting der hjælper på kvalmen. Tænker det er fint i små mængder

Anmeld Citér

12. februar 2022

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Fik aldrig læst den del af Graviditetsbogen mht lakridser. Jeg har dælme spist mange bolcher og lakridser under graviditet  om det er derfor min søn er en skør krudtugle med krudt i numsen ved jeg ikke. Spøg til side..men gjorde nok alt for mange ting forkert, for er ikke perfekt. Spiste for mange roastbeef madder, drak et halvt glas champagne, spiste Sushi, brugte neglelak og sminke. Han klarede den so far

ps har det ikke noget med blodtryk at gøre da lakrids hæver blodtryk? Hvis det er derfor så gælder reglen vidst, som det gælder med alt i livet: alt med måde. Og lidt er også godt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.