wouw...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

247 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. oktober 2009

LauraLW

Jeg forstår det ikke... men det sker jo egentlig ofte (eller det er måske ikke det rette ord..)

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-26085608.html

Laura - som selv synes de 9 måneders psykisk forberedelse er på sin plads.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

mor_sabina

LauraLW skriver:

Jeg forstår det ikke... men det sker jo egentlig ofte (eller det er måske ikke det rette ord..)

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-26085608.html

Laura - som selv synes de 9 måneders psykisk forberedelse er på sin plads.

Ja jeg fatter det heller ikke. Men nogen mener jo at tegnene på graviditet kommer når man ved det altså at mave, træthed, kvalme osv. er psykisk!?

Anmeld

29. oktober 2009

LauraLW

mor_sabina skriver:

Ja jeg fatter det heller ikke. Men nogen mener jo at tegnene på graviditet kommer når man ved det altså at mave, træthed, kvalme osv. er psykisk!?

Ok!? Det havde jeg godt nok aldrig hørt... men der er jo også nogle der opdager det, dog meget sent, men de reagerer jo netop på at der sker noget med kroppen... Mener der er en herinde der fandt ud af det da hun var 20 eller 25 uger henne.

Anmeld

29. oktober 2009

mor_sabina

LauraLW skriver:

Ok!? Det havde jeg godt nok aldrig hørt... men der er jo også nogle der opdager det, dog meget sent, men de reagerer jo netop på at der sker noget med kroppen... Mener der er en herinde der fandt ud af det da hun var 20 eller 25 uger henne.

Det er vildt, men jeg fik da også mistanken pga symptomerne. Men hvis man slet ingen mistanke har, hvis man er beskyttet fx, så er det måske muligt. Men jeg forstår det slet ikke for jeg kunne VIRKELIG mærke min graviditet Det værste må altså, som du siger, være ikke at kunne forberede sig. Har en veninde som oplevede det samme, men hun havde heldigvis kæmpe opbakning hjemmefra og fra kæresten så det gik godt, men man kan sagtens forestille sig at det modsatte ville ske når man bliver sat i så ekstrem en situation.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.