Corona føles som graviditetssymptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. februar 2022

Anonym trådstarter

Jeg er pt hjemme med corona - jeg er dog ved at være ovenpå igen. Jeg har de sidste 2 dage oplevet graviditetssymptomer som jeg også har haft de sidste 2 gange jeg har været gravid. 

Jeg ved jeg havde æl i weekenden så derfor er det også meget tidligt at kunne mærke noget som helst, men faktum er at det har jeg altså gjort før.

Første gang 2 dage efter sex (endte i bio 4+6) og anden gang 4 dage efter sex (han er 3,5 år idag) 

Symptomerne jeg mærkede tidligt var bl.a svimmelhed, hovedpine, løbenæse og murren, hvilket jo fint passer med corona - bortset fra murren. 

Er der andre der har oplevet corona som følelsen af graviditetssymptomer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2022

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er pt hjemme med corona - jeg er dog ved at være ovenpå igen. Jeg har de sidste 2 dage oplevet graviditetssymptomer som jeg også har haft de sidste 2 gange jeg har været gravid. 

Jeg ved jeg havde æl i weekenden så derfor er det også meget tidligt at kunne mærke noget som helst, men faktum er at det har jeg altså gjort før.

Første gang 2 dage efter sex (endte i bio 4+6) og anden gang 4 dage efter sex (han er 3,5 år idag) 

Symptomerne jeg mærkede tidligt var bl.a svimmelhed, hovedpine, løbenæse og murren, hvilket jo fint passer med corona - bortset fra murren. 

Er der andre der har oplevet corona som følelsen af graviditetssymptomer?

Jeg har netop selv lagt et lignende opslag op, inden jeg fik læst dit. Jeg har dog ikke Corona (af hvad jeg ved af), men vågnede idag med kvalme, svimmelhed og hovedpine, alle tre ting har varet ved i større eller mindre grad det meste af dagen. Jeg havde i følge flo og Clue ægløsning (og sex) i fredags. jeg er normalt aldrig syg, og undrer mig derfor over disse symptomer.. og vidste slet ikke man kunne få symptomer på en graviditet så tidligt, hvilket faktisk var det mit spørgsmål gik på. 

Det er forvirrende når tingene ligner hinanden. Håber du får klarhed  og god bedring!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.