kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.354 visninger
8 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. februar 2022

Anonym trådstarter

Hej, jeg har fået en kæreste. Hvordan fortalte I det til jeres xmand, som I har barn sammen med?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Hej, jeg har fået en kæreste. Hvordan fortalte I det til jeres xmand, som I har barn sammen med?

Jeg fortalte ingenting. Det vedkommer ikke ham før det bliver aktuelt at blande vores søn ind i det. 

Anmeld Citér

9. februar 2022

Anonym

Behøver han at vide det?

Anmeld Citér

9. februar 2022

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Jeg fortalte ingenting. Det vedkommer ikke ham før det bliver aktuelt at blande vores søn ind i det. 

Vi har været sammen i snart 4 mdr nu

Anmeld Citér

9. februar 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Vi har været sammen i snart 4 mdr nu

Okay. Men føler du at han skal måde jeres børn nu eller senere? 

men når du skal sige det er det jo bare at sige det som det er. “Synes du skal vide at jeg har fået en kæreste. Vi har været sammen i 4 måneder nu og vil gerne at han møder ungerne” 

Anmeld Citér

10. februar 2022

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Okay. Men føler du at han skal måde jeres børn nu eller senere? 

men når du skal sige det er det jo bare at sige det som det er. “Synes du skal vide at jeg har fået en kæreste. Vi har været sammen i 4 måneder nu og vil gerne at han møder ungerne” 

Ja tænker om 1.5-2 mdrs tid.

Og du har jo ret, det er jo ikke mere kompliceret end det. Jeg er bare lidt bekymret for om han vil ændre sin måde at være overfor mig. Han er dominerende til tider, og han var været meget nysgerrig på, om jeg ser nogle. Jeg postede et billede på socialt medie, hvor jeg var ude og få en drink(mens jeg var barnfri) hvor han ville vide, hvem jeg var sammen med.

Anmeld Citér

10. februar 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Ja tænker om 1.5-2 mdrs tid.

Og du har jo ret, det er jo ikke mere kompliceret end det. Jeg er bare lidt bekymret for om han vil ændre sin måde at være overfor mig. Han er dominerende til tider, og han var været meget nysgerrig på, om jeg ser nogle. Jeg postede et billede på socialt medie, hvor jeg var ude og få en drink(mens jeg var barnfri) hvor han ville vide, hvem jeg var sammen med.

Der må du jo også sætte en grænse. Der er dit liv og hans liv - det eneste fælles han skal/har ret til at være nysgerrig på er jeres børn  

Du er i din fulde ret til at lave en afstand og sige “vi er ikke sammen mere, det her vedkommer ikke dig”. Alt efter hvordan jeres relation er nu og hvad du ønsker han skal vide/blande sig i.

Anmeld Citér

10. februar 2022

Anonym trådstarter

Der må du jo også sætte en grænse. Der er dit liv og hans liv - det eneste fælles han skal/har ret til at være nysgerrig på er jeres børn  

Du er i din fulde ret til at lave en afstand og sige “vi er ikke sammen mere, det her vedkommer ikke dig”. Alt efter hvordan jeres relation er nu og hvad du ønsker han skal vide/blande sig i.

Jeg sætter grænser, han er bare ikke altid  god til at respektere dem. og respektere privatlivet. Men ja, det skal nok gå.

Anmeld Citér

10. februar 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Jeg sætter grænser, han er bare ikke altid  god til at respektere dem. og respektere privatlivet. Men ja, det skal nok gå.

Ja det er op af bakke så. 
du må banke i bordet og forklare at i skal have et samarbejde op og stå og forklare at det samarbejde indebærer man bliver på sin egen banehalvdel og respekterer grænser og privatliv. 

- selvom ikke alle ekspartnere er lige gode til at forstå det og skal høre det et par gange eller 20. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.