Ægløsning - endnu mere tiltrukket af min kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bliver du endnu mere tiltrukket af din mand under ægløsning

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.006 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. februar 2022

Anonym trådstarter

Jeg er ret sikker på at jeg har ægløsning.. turevise mavesmerter nederst i maven der lissom stråler ud til siderne og så har jeg klart udflåd som jeg sys kan strække en del. 

Det har jeg oplevet før, men noget helt nyt er at jeg i dag sys min kæreste er endnu mere tiltrækkende end normalt.. jeg sys han er vildt sexet og røvlækker ����

Sys altid han er en lækker mand, men det er virkelig helt overdrevet idag �� er det moder natur der spiller ind der?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jeg er ret sikker på at jeg har ægløsning.. turevise mavesmerter nederst i maven der lissom stråler ud til siderne og så har jeg klart udflåd som jeg sys kan strække en del. 

Det har jeg oplevet før, men noget helt nyt er at jeg i dag sys min kæreste er endnu mere tiltrækkende end normalt.. jeg sys han er vildt sexet og røvlækker ����

Sys altid han er en lækker mand, men det er virkelig helt overdrevet idag �� er det moder natur der spiller ind der?

Det er helt efter bogen, at kvinder oplever større sexlyst under ægløsning - det kan en hurtig googlesøgning uddybe for dig. Men om det lige nøjagtigt er årsagen - og hele årsagen - til netop din øgede lyst i dag, kan ingen give et fyldestgørende svar på. Når du oplever det som noget nyt, kan andet jo også spille ind - eller måske er du blot mere opmærksom på sammenhængen netop nu. 

Anmeld Citér

6. februar 2022

Maricella

Profilbillede for Maricella

Jeg synes altid de sidste dag før mens at han er den største røv der findes. Resten af tiden er han altså dejlig og ser godt ud. Men en uge på hver side af æl kan jeg mærke han ikke kan se på mig uden jeg, ja bliver helt våd i trussen altså det er helt ekstremt. Jeg tænker bestemt hormonændringerne spiller ind. Jeg havde i hvert fald ikke de udsving da jeg var på ppiller

Anmeld Citér

6. februar 2022

fehår

Jeg er forfærdelig i dagene op til ÆL: tænker konstant på sex med min mand, kan nærmest ikke gå forbi ham uden at røre på en eller anden måde, kommer med kommentarer i tide og utide Og jeg, som ellers normalt er begejstret for oralsex, handjobs osv., er på ingen måde med på andet end klassisk sex. Han kan lige vove at komme et andet sted end inde i min skede! (Det er helt irrelevant, om vi bruger prævention. Jeg har stadig den samme lyst...)

Min mand er heldigvis vant til det og synes vist, der er ret nuttet og hyggeligt. Men han driller mig også nogle gange med, at jeg er ligesom et dyr i løbetid.

Anmeld Citér

6. februar 2022

fehår

Maricella skriver:

Jeg synes altid de sidste dag før mens at han er den største røv der findes. Resten af tiden er han altså dejlig og ser godt ud. Men en uge på hver side af æl kan jeg mærke han ikke kan se på mig uden jeg, ja bliver helt våd i trussen altså det er helt ekstremt. Jeg tænker bestemt hormonændringerne spiller ind. Jeg havde i hvert fald ikke de udsving da jeg var på ppiller

Hos mig forsvinder denne her førelse også på hormonprævention. Det er helt klart hormoner. 

Anmeld Citér

6. februar 2022

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar..

Jeg sys altid han er dejlig og vil altid gerne knalde men ja i dag er det helt anderledes - jo jeg vil gerne knalde, men jeg kan slet ik la være med at kigge på ham fordi han er så dejlig og jeg bliver bare helt fjollet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.