Hjemmeinseminering.. søger erfaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. februar 2022

Anonym trådstarter

Hej

vi har nu prøver at blive gravide i ca 7-8 mdr. uden held. Jeg lider af vaginisme, men min mand har ikke problemer med at komme indeni mig. Jeg ved bare ikke om han kan nå langt op da det jo gør ondt. 
Gynækolog anbefalede mig at hjemmeinseminere, det virker bare så mærkeligt men alligevel vil jeg gerne prøve det denne måned. Har købt 2 ml sprøjter. 
er det sådan at den skal HELT op? Eller er det nok at det er noget af den der kommer op for jeg går da ud fra den “sprøjter” langt? 
kender I metoden og hvad er jeres erfaring?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Hej

vi har nu prøver at blive gravide i ca 7-8 mdr. uden held. Jeg lider af vaginisme, men min mand har ikke problemer med at komme indeni mig. Jeg ved bare ikke om han kan nå langt op da det jo gør ondt. 
Gynækolog anbefalede mig at hjemmeinseminere, det virker bare så mærkeligt men alligevel vil jeg gerne prøve det denne måned. Har købt 2 ml sprøjter. 
er det sådan at den skal HELT op? Eller er det nok at det er noget af den der kommer op for jeg går da ud fra den “sprøjter” langt? 
kender I metoden og hvad er jeres erfaring?

Ville spørge din gynækolog som har anbefalet dig det. Hun kan give det korrekte svar

Anmeld Citér

3. februar 2022

Anonym

Jeg har hjemmeinsemineret og gjorde det på følgende måde: 

Manden kom i et lille bæger og sugede sæden op i en sprøjte. Jeg brugte den der er med til flydende panodil, den store flaske, da den er rimelig lang i forhold til dem jeg kunne købe på apoteket.

Jeg lagde mig med numsen lidt hævet, på en pude, og sprøjtede sæden så langt ind den kunne komme, gav mig selv en orgasme, da det skulle hjælpe sæden på vej, og blev så liggende i en time. Blev gravid i første forsøg

Held og lykke til jer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.