navlestrengen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

764 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. oktober 2009

Barbamama

Det er lidt sjovt... Jeg var en af dem der nok var MEST imod at vi rykkede herover, men det er gået op for mig at jeg mere eller mindre har glemt ns. Jeg er næsten ALDRIG derinde og kigge mere. Nogle gange får jeg sådan helt dårlig samvittighed og så er jeg lige derinde men der går dælme lang tid imellem. Til gengæld er jeg på baby.dk hver dag og nogle gange flere gange om dagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

Bondepigen

Ja, der kan du bare se...

Dejligt du blev!!!

Anmeld

29. oktober 2009

Karo

Jeg er stadig på navlestrengen også, men jeg må ærligt indrømme at der er lidt tomt og trist derinde. Selvfølgelig er der også kommet nye til derinde, men der kommer ikke så mange kommentarer når man skriver indlæg eller når man ligger billeder ind

Jeg kan mærke at jeg brugere mere og mere tid herinde i forhold til hvad jeg gør på ns. Og så er jeg bare så glad for at følge jer (gamle) herinde og lærer nye mennesker og følge deres op og nedturer.

Men det er desværer ikke det store overskud jeg har til at skrive selv, så jeg glæder mig til jeg skal på barsel igen, så jeg rigtigt kan få fulgt med igen

Anmeld

29. oktober 2009

Barbamama

bondepigen skriver:

Ja, der kan du bare se...

Dejligt du blev!!!

HA ha ha. Ja

Anmeld

29. oktober 2009

Dictes mor

Ja det er lidt pudsigt, jeg har ikke været derinde siden jeg blev gravid. Jeg er glad for det herinde. Noget som jeg synes er fedt, er at man får nogle meget længere svar end på ns, og det kan jeg godt lide

Anmeld

29. oktober 2009

NaFe

sad lige og tænkte på det idag..og var lige et smut fordi og kigge på siden... men syntes der mere liv herinde, så bruger egentlig kun denne side....

Anmeld

29. oktober 2009

JustAnotherName

oss mig  

Anmeld

30. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

kigger faktisk kun på NS fordi jeg gerne vil se hvad Milka foretager sig

Anmeld

30. oktober 2009

oo

ka-ri-na skriver:

kigger faktisk kun på NS fordi jeg gerne vil se hvad Milka foretager sig

det er det samme her, og det er også den eneste grund til jeg poster mine indlæg derinde stadig

Anmeld

30. oktober 2009

Vinker

Jeg er heller ikke på NS mere. Var kun lige derinde og kigge for 1 mdr siden fordi Sofie fortalte at hun altså havde skrevet en blog til Niklas Emil på hans fødselsdag  

Milka brokker sig nu også over at jeg ikke er på NS mere  Kan vi ikke på en eller anden måde lokke hende herind igen???

Jeg er blevet rigtig glad for at være her på baby.dk, men har kun overskud til at følge med i denne gruppe!

Er glad for vi stadig er så mange herinde fra NS - Elsker jer tøse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.