Gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. januar 2022

Hab

Er der andre der har fået så tydeligt test når man kun er 3+3 ska have min mens om 4 dage, men tog en test og stregen kom indenfor tid. Og det er ikk en tidlig test men en normal test fra netto

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2022

Enmere20

Ja, fik en tydelig streg også på valmed test da jeg var 3+2

stort tillykke

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

31. januar 2022

Hab

Enmere20 skriver:

Ja, fik en tydelig streg også på valmed test da jeg var 3+2

stort tillykke

Tak, tillykke til dig også. Kan man måske komme til at fange en bio eller det ikk muligt nu? Er så bange. Fik en medicinsk abort I oktober sidste år så er så bange for at denne ender også galt.

Anmeld Citér

31. januar 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Jeg har testet lige så tydeligt 3+2 så det kan man sagtens. 

Man kalder det en biokemisk graviditet indtil ca 6+0. Det er jo ikke en mere eller mindre holdbar graviditet fordi du har tilladt dig at teste tidligt. Nogle graviditeter går til inden 4+0, andre efter. 

Nyd du bare at du er gravid og så tag en dag ad gangen og se hvad der sker

Anmeld Citér

31. januar 2022

Enmere20

Hab skriver:

Tak, tillykke til dig også. Kan man måske komme til at fange en bio eller det ikk muligt nu? Er så bange. Fik en medicinsk abort I oktober sidste år så er så bange for at denne ender også galt.

Det er desværre muligt at fange bioer, men det er lige gyldigt hvilken test, så længe man mister inden 6+0 mener jeg det er. Jeg har tidligere fanget en bio, hvor jeg testede positivt 3+4.

men denne gang med testen jeg har lagt ind fra 3+2 er jeg 31 uger henne nu, så krydser fingre for at det også er din tur denne gang

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.