Lærer med 4 års ancinnitetsløn - hvad får man udbe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
3 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. januar 2022

Anonym trådstarter

Er der nogle lærere der har opnået ancinnitetsløn efter 4 år som kan give mig et billede af hvor meget lønnen stiger i udbetaling? Jeg kan ikke forstå alle de skemaer man kan finde rundt omkring, og jeg er sygt nysgerrig! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2022

Savanna

Profilbillede for Savanna

Du kan ikke bruge andres udbetalinger til noget som helst, da det afhænger af dit personlige fradrag.

Anmeld Citér

28. januar 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Din løn afhænger bl.a. af, hvor i landet du arbejder, og der kan være et væld af forskellige tillæg for bestemte funktioner, særligt mange undervisningstimer etc. etc. Dertil kommer jo forskelle på fradrag. Altså kan du ikke bruge andres udbetalte løn til noget. 
Men i vedhæftede skema kan du se, hvad din grundløn bliver. 

https://www.dlf.org/loen-og-vilkaar/loen/ansat-i-en-kommune/laerer-i-folkeskolen

Anmeld Citér

28. januar 2022

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Er der nogle lærere der har opnået ancinnitetsløn efter 4 år som kan give mig et billede af hvor meget lønnen stiger i udbetaling? Jeg kan ikke forstå alle de skemaer man kan finde rundt omkring, og jeg er sygt nysgerrig! 

Tænker om I har et lønblad du kan kigge i? Ellers ring til fagforeningen. Jeg fik selv hjælp af min fagforening for nylig. Jeg gik i et andet vagtlag og andet timetal, så havde brug for at vide hvad jeg fik i løn. 
mht hvad man får udbetalt afhænger det jo af skat, fradrag osv. 

Vi skal alle huske at gøre brug af vores fagforeninger Vi betaler dyrt for dem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.