Kanonkuren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. januar 2022

Anonym trådstarter

Er der nogle der har prøvet den? Og hvis ja, fik i en baby eller spild af penge ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2022

Anonym

Mit råd vil være 'bare' at spise almindeligt og fornuftigt - læn dig op ad madpyramiden i stedet for diverse kure. Man kan nemt købe sig fattig i alverdens kosttilskud, men hvis du spiser sundt og varieret, så får din krop det den har brug for. Mig bekendt er der ikke meget belæg for, at kosttilskud har en reel positiv påvirkning på ens fertilitet - desværre. Det havde ellers været dejlig nemt.

Vil det give dig ro og glæde? Så kan det være, der er fornuftigt nok - indimellem er det rart med en følelse af, at man har lidt kontrol. Efter tre års forsøg - to af dem i behandling - kan jeg i hvert fald konkludere, at det eneste sådan en kur gør for mig er at gøre mig mere stresset. Der er selvfølgelig ikke belæg for, at stress har en negativ indvirkning på fertilitet, men når det i forvejen kan være stressende foretrækker jeg i hvert fald, at minimere alt mulig andet stress

Held og lykke med det hele

Anmeld Citér

28. januar 2022

Anonym

Jeg har prøvet den nogle måneder. Der var ikke gevinst. Til gengæld fik jeg nyresten to gange undervejs. Har aldrig haft det hverken før eller siden. Det er det mest smertefulde jeg nogensinde har prøvet, og vil hellere føde end at opleve det igen Om der er en sammenhæng ved jeg ikke, men muligvis har mine nyrer haft svært ved at udskille de store mængder mineral

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.