Jer der har været gravide flere gange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

995 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. oktober 2009

Lise

Har nogen oplevet store forskelle på sparkene?

Jeg husker at i min første graviditet, der sparkede Simon løs. Kan se jeg har skrevet i en dagbog da jeg er 20+0 at han er ret vild. Idag er jeg 21+0 med nummer to, og jeg skal virkelig koncentrere mig for at mærke den lille mand derinde. Jeg mærker ham lidt hver dag, men oplever ham altså endnu ikke som "vild". Er i nervøs, men kunne da godt tænke mig at kunne mærke ham mere...

Mon jeg venter mig et stille barn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

Mca<3

Der har været kæmpe forskel på mine 3 ,,

Nr 1 ,, en pige var meget rolig ,, mærkede hende næsten aldrig ,, var tit oppe på fg for at få kørt en strimmel da jeg intet mærkede .. De 2 sidste ,,, hmm drenge ,,, pyhh de var vilde i maven   Men syntes nu ikke man kan bruge det som rette snor når de er født ,,,  altså om de er rolige børn eller livlige børn ..

Anmeld

29. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Min datter (første barn) var ret vild i maven, men er et meget roligt barn. Mit andet barn, han var foruroligende rolig i maven men er til gengæld et meget aktivt barn, krøb da han var 4½ måned. Tredje barn var midt imellem i maven og er et MEGET roligt barn, der først kravlede, da han var 11 mdr.

Der er forskel på børn, også inde i maven. Bare han bevæger sig regelmæssigt og på nogenlunde samme måde hver dag fra cirka uge 25, er alt sikkert helt fint. Når han bliver lidt større og stærkere, kommer der sikkert mere gang i den inde i maven.

Ved du hvordan moderkagen ligger?

Anmeld

29. oktober 2009

Lise

Tak for svar til jer begge  Dejlig beroligende at i begge har oplevet meget stille og meget vilde babyer...

Karoline: ja, moderkagen ligger i toppen på bagsiden som den skal. Men så har jeg en "bi-moderkage", eller dvs. de hænger faktisk sammen i en lille snip så det er kun én, men moderkagen deler sig næsten i to, og den lille del af den - ca en fjerdedel - ligger foran i toppen.

Inden jeg blev scannet sagde jeg faktisk til min kæreste at jeg havde på fornemmelsen at min moderkage lå foran, og så alligevel ikke - og det er jo sådan det faktisk forholder sig..

Anmeld

29. oktober 2009

Tut

Også her er der forskel, dog modsat dig.

Noah var simpelthen så stille og rolig i forhold til Nana... Hun tonser og sparker og er helt ustyrlig nogen gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.