Tami skriver:
Min kæreste har også nedsat sædkvalitet, men vi jar fundet ud af at hvis vi ikke har sex 4-5 dage op til ægløsning, så er hans svømmere rigtig gode/mange. Vi har været i inseminationsbehandling i efteråret, så det er derfor vi ved det. Pga juleferie skulle vi dog forsøge selv i sidste cyklus, da min ægløsning lå den 30/12. Vi holdt os fra hinanden i 5 dage op til positiv ÆL-test (den blev positiv om aftenen), så vi havde sex samme aften, næste morgen og næste aften igen. Jeg ved ikke om 2. og 3. gang sex overhovedet var nødvendig og om han allerede var helt “udtømt” der, men vi tænkte at det ikke kunne skade. Efter den 1. sex vi havde om aftenen lå jeg med benene i vejret i lidt tid og lagde mig efterfølgende til at sove uden at gå på toilettet og “tømme mig”. Efter 3. gang sex holdt vi os fra hinanden frem til testdag, hvor jeg fik 2 fine streger. Er nu 5+5.
Stort tillykke med de to streger! 
Tusinde tak, det var lige sådan nogle erfaringer jeg håbede på! Jeg havde desværre en SA i november forrige år, og vi har prøvet mere eller mindre siden der, uden held. Så vi er også ude i at søge hjælp, hvis heldet ikke snart vender 
Hvis der ikke er gevinst denne cyklus, må vi helt sikkert lige prøve det af i næste!
Anmeld
Citér