Tråd for alle utålmodige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. januar 2022

Tredjebarn

Profilbillede for Tredjebarn

Skriv her, hvis du ligesom jeg er fuldstændig utålmodig og synes at det kan virke helt håbløst nogensinde at få en positiv test

Jeg starter: Med 11 måneders forsøg, 1 MA i uge 10 og en BIO i bagagen er jeg snart klar til at give op.

Vi har to skønne børn i forvejen, men håbet om nr 3 svinder måned for måned.

Er der andre utålmodige her?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2022

Anonym

Jeg er ked af dine tab. Sådan noget er aldrig sjovt og sætter sig psykisk hårdt i én.

Jeg har ingen børn i forvejen men har ligeledes lige været gennem 2 spontane aborter i henholdsvis 6+4 i september måned og 8+6 i december, på trods af et flot foster lige efter termin og med hjerteblink. Sidenhen har jeg gennem min gynækolog fået en kikkertundersøgelse af livmoderen og er nu i gang med flere blodprøver for mit progesteron niveau. Det næste skridt er at min partner også skal tjekkes.
Jeg har nu haft holdt en pause på snart 2 cyklusser, og vi har snakket om at forsøge i den efterfølgende cyklus, som starter her slut næste uge. Jeg er også meget utålmodig og kender nu hele par som venter barn i samme måned som jeg ventede i Juli måned. Det er hårdt at se på

Anmeld Citér

22. januar 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym
Tredjebarn skriver:

Skriv her, hvis du ligesom jeg er fuldstændig utålmodig og synes at det kan virke helt håbløst nogensinde at få en positiv test

Jeg starter: Med 11 måneders forsøg, 1 MA i uge 10 og en BIO i bagagen er jeg snart klar til at give op.

Vi har to skønne børn i forvejen, men håbet om nr 3 svinder måned for måned.

Er der andre utålmodige her?

Er ked af dine tab  

Vi har ingen børn, har i denne måned forsøgt i 2 år, haft 3 ufrivillige aborter på ca. 8 mdr., og været i udredning for gentagne graviditetstab hvor man ikke fandt årsagen. Dog har jeg fået konstateret for lavt stofskifte som jeg er i behandling for. Fra positiv test til og med uge 12 skal jeg tage Lutinus (progesteron) for at se om det kan hjælpe med at holde på fosteret. Hvis ikke jeg er gravid inden sommer, skal jeg have hormoner og kærestens sæd skal tjekkes. 

Anmeld Citér

1. marts 2022

Anonym

Selvom vi kun har været i gang siden oktober 2021, så er jeg begyndt at blive lidt utålmodig, det må gerne ske nu og helst igår  Mine cyklusser har dog også været uregelmæssige siden oktober og det er endnu ikke lykkedes at stå med en positiv test, hverken ægløsnings- eller graviditetstest. Jeg havde en intention om at teste dagligt i den her cyklus for at få bekræftet, at jeg har en ægløsning, men de fleste dage har jeg alligevel glemt det

Jeg krydser alligevel fingre for at det er lykkedes i den her cyklus

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.