Ballonkateter-----Erfaring søges??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. oktober 2009

S.L.S

Ja jeg er jo snart gået de 2 uger over tiden, her lørdag så i morgen skal jeg ind og have lagt det der ballonkateter.. Syntes bare det lyder vildt ubehageligt.. Så hvis der er nogle af jer tøzer der har prøvet det vil jeg meget gerne høre om det.. Jeg skal så ind lørdag og have det taget ud igen, og så vil de tage vandet.. MEN hvad nu hvis det ikke har virket, og alt går i sig selv igen?? Er kun åben 1cm nu og har PRØVET alt snart.. Plus 2 hindeløsninger...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

Trolde_mor

Jeg er uddannet indenfor sundhed og kender af den vej til ballonkateter.

Den bliver lagt om aftenen ved en gynækologisk undersøgelse, så den kan udvide sig natten over.

Det svier en smule når den kommer op, men det skulle være det. Når den er kommet op i skeden, kommes der sterilt vand i, og kateteret stimulere så livmoderhalsen til at gå igang med udvielsen. Den falder ud af sig selv når din livmoderhals har udvidet sig tilstrækkelig.

Håber det var til en smule hjælp

Anmeld

29. oktober 2009

S.L.S

jo tak, men det var så alt det hende jordemoderen forklarede mig og nu har jeg googlet og googlet men syntes ikke der er nogen "positive" erfaringer med det.. Andet end smerte helvede og et lang fødselsforløb... Og syntes ikke jeg har den energi...

Men ihvertfald 1000 tak for dit svar

Anmeld

29. oktober 2009

Nanna1985

Jeg er selv blevet sat igang med et ballonkateter D. 26 August 2009 Kl. 21:00 og det gjorde slet ikk ondt og få lagt.. Jeg mærkede INTET til det, da det blev lagt..

Gik selv over på stuen og efter 1 time begyndte jeg at få veer med 6 minutters mellemrum.. De varede indtil Kl. 4 og derefter fik jeg søvn indtil Kl. 6:30

Torsdag D. 27 Kl. 9 om morgen, gik jeg over på fødegangen igen. Fik taget ballonkateter ud og dette mærkede jeg heller intet til.. Mercedes er født samme dag Kl. 21:25

Jeg havde en super god oplevelse med det

Rigtig meget HELD OG LYKKE

Anmeld

29. oktober 2009

S.L.S

det lyder jo som en leg.. Har bare en dårlig fornemmelse med det hele.. Men det er nok også bare underbevistheden der spiller et puds... Vi må se hvordan det kommer til at gå.. jeg skal så bare tage hjem og så komme ind igen dagen efter...

Tak for din historie...

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.