Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Øv trods flere svage og mere tydelig test, er min blodprøve på <2 desværre.
så hellere ikk denne gang
tænker ikke den stiger, der 5 dage til mens. om 3 mdr, ish har vi forsøgt i 7 år, og 2 mdr med hormon behandling og oplægnings piller . kan mærke jeg snart ikke vil mere
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Øv trods flere svage og mere tydelig test, er min blodprøve på <2 desværre. så hellere ikk denne gang tænker ikke den stiger, der 5 dage til mens. om 3 mdr, ish har vi forsøgt i 7 år, og 2 mdr med hormon behandling og oplægnings piller . kan mærke jeg snart ikke vil mere
Hvorfor får du taget blodprøve nu når der er fem dage til mens? Hvis du er i behandling plejer man først at få taget blodprøve 2 dage efter forventet mens hvor hcg så skal være på 100 og opefter
Nml skriver: Øv trods flere svage og mere tydelig test, er min blodprøve på <2 desværre. så hellere ikk denne gang tænker ikke den stiger, der 5 dage til mens. om 3 mdr, ish har vi forsøgt i 7 år, og 2 mdr med hormon behandling og oplægnings piller . kan mærke jeg snart ikke vil mere
5 dage til mens så du jo kun 3+2. Syntes jeg så dit opslag med rigtig fine test. Afvent nogle dage test igen. Du skal vel have en blodprøve mere ik? For at se om den stiger? 7 år er mange år, for dig
Kram til dig
AnoAno skriver: 5 dage til mens så du jo kun 3+2. Syntes jeg så dit opslag med rigtig fine test. Afvent nogle dage test igen. Du skal vel have en blodprøve mere ik? For at se om den stiger? 7 år er mange år, for dig
Jeg fik min mens for 3 dage siden desværre
JRC skriver: Hvorfor får du taget blodprøve nu når der er fem dage til mens? Hvis du er i behandling plejer man først at få taget blodprøve 2 dage efter forventet mens hvor hcg så skal være på 100 og opefter
Fordi jeg har en lang historie bag mig med en graviditet der ej kunne måles på test. Var 16+6 til nf. Og 10 uger før jeg testede positiv, derfor er vi meget obs.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128