Ægløsning efter MA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. januar 2022

Anonym trådstarter

Hej med jer. 

Jeg fik en medicinsk abort onsdag i sidste uge. Jeg stoppede med at bløde i går. Jeg har her til morgen taget en graviditetstest og en ægløsningstest. Graviditetstesten var meget svag positiv. Men ku kun skimte en streg, hvis man lige kneb øjnene sammen. Min ægløsningstest var godt på vej mod at være positiv. Men er det virkelig muligt allerede snart at få ægløsning? Eller er det hCG som også bonger ud på den?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2022

fehår

Så længe graviditetstesten er bare en mikroskopisk smule positiv, ville jeg formode, at ægløsningstesten krydsreagerer på HCG. 

Anmeld Citér

21. januar 2022

Mrs.

En graviditetstest kan kun reagere hvis der er Hcg i urinen.

Anmeld Citér

21. januar 2022

Ønskebarn22

Jeg havde en MA i november, og havde også en lille streg på graviditets testen en uge efter.. derfor skød jeg æl test en uge, men det drillede og jeg fandt den ikke inden min første mens, selvom jeg fik nogle meget tydelige teste op til jul, så blev den aldrig rigtig positiv. Min mens kom som til sædvanlig tid, så tør ikke sige om jeg sprang en æl over, eller om den bare lå helt skævt. Ved min graviditet kom fra venstre æggestok og jeg har nu æl på højre (ved jeg fra scanninger), så måske min helt udeblev indtil nu.. 

Til gengæld har det ikke været noget problem her efter første mens, og min ægløsning er kommet som forventet  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.