Sygesikring Danmark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.934 visninger
11 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. januar 2022

Anonym trådstarter

Hej! 

Er der nogen der ved hvornår man kan få tilskud til sine tandlægeregninger når man er kommet i gruppe S?? Jeg har tilmeldt mig og skal til at betale min første regning. Jeg har tilmeldt mig halvårligt.

Så hvis jeg betaler den nu, kan jeg så få tilskud på den første tandlægeregning??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2022

Anonym

Hej! 

Er der nogen der ved hvornår man kan få tilskud til sine tandlægeregninger når man er kommet i gruppe S?? Jeg har tilmeldt mig og skal til at betale min første regning. Jeg har tilmeldt mig halvårligt.

Så hvis jeg betaler den nu, kan jeg så få tilskud på den første tandlægeregning??

Du er dækket fra den dag du melder dig ind, så jeg vil ikke mene at det har noget at gøre med hvornår du betaler kontingent.

Da jeg meldte mig ind, skulle jeg sende en masse ekstra ting ind og det skulle tjekkes igennem af en læge, så der var meget lang ekspeditionstid. Da jeg endelig blev godkendt, stod indmeldelsesdatoen den dag jeg første gang sendte oplysninger ind

Anmeld Citér

20. januar 2022

Mrs.

Jeg bruger ikke sygesikring Danmark, men alka. 
Alkas sygeforsikring dækker også tandlæge de har efterhånden lige så god dækning på det meste og er billige. 

Anmeld Citér

20. januar 2022

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

Jeg bruger ikke sygesikring Danmark, men alka. 
Alkas sygeforsikring dækker også tandlæge de har efterhånden lige så god dækning på det meste og er billige. 

Ok. Hvad giver du? Og dækker de lige så godt som Danmark?? Skal man også svare på en hulens masse spørgsmål før man kan blive godkendt eller hvordan foregår det??

Anmeld Citér

20. januar 2022

Mrs.

Ok. Hvad giver du? Og dækker de lige så godt som Danmark?? Skal man også svare på en hulens masse spørgsmål før man kan blive godkendt eller hvordan foregår det??

Jeg giver 360 kr om måneden - har også livsforsikring osv inkluderet (også i arbejdstiden hvor jeg er ret udsat) og har den største af dækningerne. Den dækker: 
Tandbehandling – op til 20.000 kr. pr. år,  Strakserstatning,  Dødsfaldsdækning 100.000 kr.,  Dækker 24 timer i døgnet,  Dækker tand- og tyggeskader,  Dækker alle typer sport,  Behandling hos fysioterapeut, kiropraktor, zoneterapeut mm.,  Varigt mén fra 5%,  Invaliditetsdækning 1.200.000 kr.

de spørger kun om dine oplysninger lige som med en almindelig forsikring. 

Anmeld Citér

21. januar 2022

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987
Anonym skriver:

Hej! 

Hvad er gruppe S? Mener du gruppe 5?

Anmeld Citér

21. januar 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte
Ønskebaby1987 skriver:

Hvad er gruppe S? Mener du gruppe 5?

Gruppe S er en ny gruppe man kan komme i hvis man ikke kan godkendes pga medicin eller sygdomme. Den gruppe dækker bla tandbehandling

Anmeld Citér

21. januar 2022

Cerenia

Gruppe S er en ny gruppe man kan komme i hvis man ikke kan godkendes pga medicin eller sygdomme. Den gruppe dækker bla tandbehandling

Den er ikke ny, jeg har været medlem af gruppe S i 7-8 år. Den er bare ikke så kendt :-) 

jeg får tilskud til alt undtagen medicin. 

Anmeld Citér

21. januar 2022

Mamman

Profilbillede for Mamman
Anonym skriver:

Hej! 

Hvis du har været til tandlæge efter at du er tilmeldt danmark så kan du scanne regningen ind og sende den til dem via hjemmesiden så får du tilskuddet. Også skal du huske at sige til din tandlæge næste gang at du er medlem af danmark så kører det automatisk

Anmeld Citér

22. januar 2022

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

Jeg giver 360 kr om måneden - har også livsforsikring osv inkluderet (også i arbejdstiden hvor jeg er ret udsat) og har den største af dækningerne. Den dækker: 
Tandbehandling – op til 20.000 kr. pr. år,  Strakserstatning,  Dødsfaldsdækning 100.000 kr.,  Dækker 24 timer i døgnet,  Dækker tand- og tyggeskader,  Dækker alle typer sport,  Behandling hos fysioterapeut, kiropraktor, zoneterapeut mm.,  Varigt mén fra 5%,  Invaliditetsdækning 1.200.000 kr.

de spørger kun om dine oplysninger lige som med en almindelig forsikring. 

Ok. Du skriver tandbehandling op til 20.000 kr Per år…. Jeg står nemlig over for en tandlæge regning på 50.000 kr, så jeg gør alt for at se hvor jeg kan få tilskud til regningen henne nemlig…

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.