Blødning d.1/1? Nu det her..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.794 visninger
11 svar
2 synes godt om
19. januar 2022

Nml

Kort historie var gået over tid i december, 4 dage fik positiv test 2 dage før nytår. Meget svage.. bløder så lidt morgen og meget kl 00.00 .. har underlig mens i 4-5 dage men mørkt blod og brunt udflåd

har så ikk æl efter min “mens” så her idag tænker de 7 dage til mens passer ikke, så ville jeg være 4+4 på mens dag pg efter sidste blødning er jeg 2+4 idag giver jo hellere ikk mening at teste 4 teste positiv �� og de endda tydeligere end sidste gang ��‍��

hvor langt er jeg så? ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2022

Naha

For mig ser de to test negative ud. Husk at hvis man går og tænker for meget på der kan man godt fucke med sin egen cyklus, måske du bare sent denne gang får æl

Anmeld Citér

19. januar 2022

SassAs

Jeg forstår ikke helt det du skriver, men jeg kan godt ane streg nr 2 på begge. 

Anmeld Citér

19. januar 2022

Mizoza

Jeg så dit opslag på fb og læste dine kommentarer - og må sige at selvom du ikke selv tror på det, så synes jeg du skal kontakte klinikken med henblik på en scanning. Jeg ser helt tydelig to streger på alle de billeder af tests du har lagt op

Anmeld Citér

19. januar 2022

Nml

SassAs skriver:

Jeg forstår ikke helt det du skriver, men jeg kan godt ane streg nr 2 på begge. 

Jeg er også halvt forvirret beklager

Anmeld Citér

19. januar 2022

Nml

Mizoza skriver:

Jeg så dit opslag på fb og læste dine kommentarer - og må sige at selvom du ikke selv tror på det, så synes jeg du skal kontakte klinikken med henblik på en scanning. Jeg ser helt tydelig to streger på alle de billeder af tests du har lagt op

Det vil jeg også.. havde bare brug for blive anerkendt i jeg ikk er skør

Anmeld Citér

19. januar 2022

Nml

Naha skriver:

For mig ser de to test negative ud. Husk at hvis man går og tænker for meget på der kan man godt fucke med sin egen cyklus, måske du bare sent denne gang får æl

Måske har du ret

Anmeld Citér

19. januar 2022

Nml

Naha skriver:

Kan godt se, den ser negativ ud. Måske ja, jeg må op på hesten igen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

19. januar 2022

AnoAno

Nml skriver:

Slet ikke test igen imorgen ser bestemt en steg. 

Anmeld Citér

20. januar 2022

Ønskebarn nr 2

Nml skriver:

Jeg ser altså en streg!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.