Er udviklingen fin nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

738 visninger
9 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. januar 2022

Anonym trådstarter

Test fra mandag, og test fra i dag onsdag.

Er det godt nok? Synes ikke den er meget tydeligere end i forgårs.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Test fra mandag, og test fra i dag onsdag.

Er det godt nok? Synes ikke den er meget tydeligere end i forgårs.

Kan heller ikk se nogen udvikling. Men der er ingen grund til bekymring. Det kan der være mange årsager til. Drukket mere onsdag end mandag, andet tidspunkt af døgnet, antal tisseture inden test osv. 

du bliver hverken mere eller mindre gravid af at blive ved at teste. Udviklingen fortæller ikk andet end at du har hcg i kroppen. Nyd det. Tillykke

Anmeld Citér

19. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg kan godt se udvikling. Men der er 2 streger= du er gravid. Så stop med at teste mere. Og nyd din graviditet. 
Og stort tillykke

Anmeld Citér

19. januar 2022

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Kan heller ikk se nogen udvikling. Men der er ingen grund til bekymring. Det kan der være mange årsager til. Drukket mere onsdag end mandag, andet tidspunkt af døgnet, antal tisseture inden test osv. 

du bliver hverken mere eller mindre gravid af at blive ved at teste. Udviklingen fortæller ikk andet end at du har hcg i kroppen. Nyd det. Tillykke

Det ved jeg godt man siger, har bare prøvet flere gange nu at få en positiv test, som så bliver svagere og svagere for til sidst at blive negativ. 
havde også en MA i 19 hvor der ingen udvikling var over flere uger. Så er simpelhen bare så urolig for om den hænger ved

Anmeld Citér

19. januar 2022

Anonym trådstarter

Jeg kan godt se udvikling. Men der er 2 streger= du er gravid. Så stop med at teste mere. Og nyd din graviditet. 
Og stort tillykke

Jeg håber så meget den bliver der, tak <3

Anmeld Citér

19. januar 2022

Enmere20

Jeg kan også godt se udvikling og vil sige at mine blev aldrig rigtig kraftigere da jeg besluttede for at stoppe med at teste - er i uge 29 nu, så så længe der er en ekstra streg ville jeg finde ro i det

tillykke

Anmeld Citér

19. januar 2022

Morpåudebane

Jeg kan sagtens se en udvikling  

Anmeld Citér

19. januar 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Det ved jeg godt man siger, har bare prøvet flere gange nu at få en positiv test, som så bliver svagere og svagere for til sidst at blive negativ. 
havde også en MA i 19 hvor der ingen udvikling var over flere uger. Så er simpelhen bare så urolig for om den hænger ved

Forstår dig godt. Men du stresser kun dig selv og du kan hverken gøre til eller fra alligevel. Så nyd det i stedet og tænk positivt.

Anmeld Citér

19. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Jeg håber så meget den bliver der, tak <3

Forstår frygten. Men er helt enig med anomor. Det kun dig selv du stresser, og stress er aldrig godt. Og du kan alligvelet ikke gøre til eller fra. Så nyd det alt hvad du overhovedet kan. Det sååå en fantastisk følelse at være gravid.

Anmeld Citér

20. januar 2022

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar! Det gav håb og ro.
Fra i dag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.