Anonym skriver:
Hejsa
Er der nogen der har fået et falsk negativ eller falsk positiv på pcr test? Min datter har været nærkontakt og har ondt i halsen, ( kan se mandlerne er hævet), haft feber et døgns tid, diarre, hoste og snot.
Alligevel er testen kommet tilbage negativ på 4 dagen. Jeg er meget i tvivl om de fik nok med da hun blev podet da hun ikke var samarbejdsvillig eller om koncentrationen af virus ikke var stor nok.
Det kan selvfølgelig være så meget andet og det er det da nok, men vi forholder os isoleret til testen på 6 dagen er negativ.
Ja både min datter og jeg testede negative på pcr. Min datter tesdtede positiv på kviktest og to hjemmetest og havde 40 i feber, men alligevel var pcr negativ. Vi tog en til og så var den positiv.
Jeg tog pcr test den var negativ og for at være sikker (fordi jeg skulle til møde med en der havde kræft) tog jeg også en kviktest og den var positiv, 4 timer senere steg feberen til 39 på en halv time og næste pcr test var positiv.
Men når det er skrevet, så har jeg altså været syg med feber, ondt i halsen, og snottet i julen og det var ikke cororna, så der er også viraer der flyver rundt.
Anmeld
Citér