aLOTofmother skriver:
Sådan helt seriøst, det er nok ilde hørt, og jeg har hele vejen igennem haft den største respekt for corona. For dælen vi har ikke lavet en skid. Men i og med eksperterne udtaler at vi alle skal regne med at få det på et tidspunkt, så tror jeg, at jeg på nuværende tidspunkt bare ville kysse den smittede og så lad os alle i familien få det overstået. Vi har en god børneflok, så ellers risikerer vi sgu at skulle isoleres i potentielt månedsvis.
Vi tog den beslutning, at vi ikke ville isolere vores barn, og så håbede vi at enten alle eller ingen fik det i resten af familien.
Det værste ville være at vi fik det trip trap træsko. Storesøster testede positiv mandag, så alle var hjemme fra tirsdag. Vi andre testede positiv/ fik symptomer torsdag. Så vi nøjes med to etaper.
Tror det eneste måde man kan undgå isolation såfremt man følger anvisningerne er hvis man isolerer den smittede og selv har fået tredje stik.
Synes dog den nye variant her spreder sig som en steppebrand. Det var over halvdelen af klassen som testede positiv, de andre gange har ingen i klassen samlet smitten op fra den som var smittet.
Anmeld
Citér