Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har de sidste 6 måneders tid (efter hormonbehandling) haft en meget kort lutealfase på kun 7 dage. Havde før ca 11-12 dage. Skyldes det mon hormonbehandlingen og hvis ja, hvornår bliver det så iorden igen!? Jeg er drøn nervøs for det istedet kan skyldes en tidlig overgangsalder... Er 40 år og ønsker så inderligt at nå en mere så min søn når at blive storebror
Hvad tænker i kan det skyldes en tidligere overgangsalder? Eller hormonbehandling, har i eventuelt oplevet det efter behandling? Jeg stoppede behandlingen da jeg ikke tålte den desværre
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ønskebaby2020 skriver: Jeg har de sidste 6 måneders tid (efter hormonbehandling) haft en meget kort lutealfase på kun 7 dage. Havde før ca 11-12 dage. Skyldes det mon hormonbehandlingen og hvis ja, hvornår bliver det så iorden igen!? Jeg er drøn nervøs for det istedet kan skyldes en tidlig overgangsalder... Er 40 år og ønsker så inderligt at nå en mere så min søn når at blive storebror Hvad tænker i kan det skyldes en tidligere overgangsalder? Eller hormonbehandling, har i eventuelt oplevet det efter behandling? Jeg stoppede behandlingen da jeg ikke tålte den desværre
Har du fået at vide der hvor du bliver behandlet, at hormonbehandling godt kan påvirke det?
Love Angel skriver: Har du fået at vide der hvor du bliver behandlet, at hormonbehandling godt kan påvirke det?
Nej, men prøvede at Google det, og kunne læse det godt kunne skabe ubalance et stykke tid efter.. Synes bare det er meget længe mit har varet.
Så kan det være det tar lidt længere for dig at komme over. Så det stor sandsyndeligt at det kan være derfor. Hvornår er det du stoppet med det? Og hvor længe stod der at det kan tag? men du skal huske at ved nogle kan det måske ikke tag så længe, mens for andre tar det noget længere tid.
Love Angel skriver: Så kan det være det tar lidt længere for dig at komme over. Så det stor sandsyndeligt at det kan være derfor. Hvornår er det du stoppet med det? Og hvor længe stod der at det kan tag? men du skal huske at ved nogle kan det måske ikke tag så længe, mens for andre tar det noget længere tid.
Tak for dit svar
Håber ihvertfald det "bare" er det. Stoppede for ca 7 mdr. Siden Med Tamoxifen som godt kan være i kroppen et stykke tid efter.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128