Det er meget individuelt, men nu kommer jeg med min historie. Jeg er lige fyldt 37 i december:
Jeg har 2 børn fra 2010 og 2013 fra et tidligere forhold. I juli 2020 besluttede jeg og min nuværende kæreste at vi ville have et fællesbarn (han har ingen i forvejen). Vi smed minipillerne og blev gravide med det samme, men det endte desværre i en MA i oktober 2020. Da min krop var klar igen i januar (hcg var meget lang tid om at falde) gik den ene cyklus efter den andre uden gevinst. Pga MA’en og 2 SA med min tidligere kæreste var vi tilknyttet en gynækolog som havde taget en masse blodprøver på mig, da vi troede jeg “var problemet”. Da vi nåede til sommeren 2021 og der stadig ikke var gevinst fik min kæreste en henvisning til samme gynækolog som testede hans sædkvalitet. Den var i første omgang ikke for god. Da han afleverede en prøve til hvor der var gået flere dage siden sex var prøven fin. Vi vidste derfor at vi skulle “lade hans sædceller op” i nogle dage op til ægløsning. Efter sommerferien startede vi i IUI (insemination) hos gynækologen. Der var bid i 2. forsøg. Desværre viste en scanning 7+0 at den sad udenfor livmoderen, så mig i narkose igen (og så på 1 års dagen for opdagelsen af min MA). Herefter gik der 3 cyklusser før jeg blev gravid. Det er stadig meget nyt og er i dag 4+3
Anmeld
Citér