Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Med min store testede jeg først positiv i uge 7 (var ung og tænkte ikke kvalme var lig med graviditet da jeg var på p-piller )
med lille-pigen jeg er gravid med nu, testede jeg svagt positiv 3+4
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gud hvor mærkeligt min var også negativ idag
Jeg testede positiv begge gange omkring 3+3 (den første endte dog som en bio/tidlig SA)..
Anonym skriver: Gud hvor mærkeligt min var også negativ idag
Min er også blevet negativ men har stadig ikke blødt? Ved du hvad det betyder? Det var i lørdags min var postiv …
Anonym skriver: Min er også blevet negativ men har stadig ikke blødt? Ved du hvad det betyder? Det var i lørdags min var postiv …
Hvis den ikke bliver positiv igen så er det højt sandsynligt en bio vi har fanget
Anonym skriver: Hvis den ikke bliver positiv igen så er det højt sandsynligt en bio vi har fanget
Er du begyndt og bløde? Har du prøvet det før?
Anonym skriver: Er du begyndt og bløde? Har du prøvet det før?
Nej jeg bløder ikke. Skal først have mens om 5 dage. Men en svag positiv som ikke udvikler sig og bliver negativ er en bio. Nej har heller ikke prøvet det i 27 mdr vi har forsøgt.
Har fået en positiv test idag
Tillykke!! Hvor mange dage havde du negativ ?
Anonym skriver: Tillykke!! Hvor mange dage havde du negativ ?
Var svag positiv 3+1 negativ 3+2 positiv 3+3 og igen idag 3+4 dog kun på et mærke så tror ikke den er der.jeg tror jeg har fanget en bio og kan se en anden har lavet en tråd med samme problem.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128