Bøde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2022

Konjac

Profilbillede for Konjac
Anonym skriver:

Det ikke kommunes areal den er privat og fælles mellem os 5 huse. 
Det fint han ikke tømmer vores men så er der så 4 andre huse der skal have tømt. Og vi var ikke herre over hvor sandet skulle dumpes. Der kom åbenbart en stor lastbil med sand da vi var på arbejde. Og det skal ikke stå der forevigt kun indtil vores håndværkere er færdige med at lave indgangen. De skal jo bruge sandet

Så må i næste gang der skal tømmes skraldespande, sørge for at alle husenes skraldespande bliver sat ud til vejen, så skraldemændene hurtigt kan få dem tømt. Hvis altså sandet stadig lægger der. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2022

Anonym trådstarter

Panther skriver:

Men er det ikke håndværkernes ansvar, hvor de putter deres materiel? Hvis der skal betales gebyrer, ville jeg som kunde tilsvarende opkræve hos dem.

Jeg ved det ikke. Jeg bare overrasket over hans trussel om en bøde. For det var ikke vores mening og genere nogen skraldemænd.  

Anmeld Citér

16. januar 2022

Anonym trådstarter

Konjac skriver:

Så må i næste gang der skal tømmes skraldespande, sørge for at alle husenes skraldespande bliver sat ud til vejen, så skraldemændene hurtigt kan få dem tømt. Hvis altså sandet stadig lægger der. 

Det ligger der endnu men de har brugt halvdelen. Så den er ikke slem som sidste gang. Men ja det er jeg villig til at gøre for ærligt troede virkelig der var sket en kæmpe ulykke når man bliver vækket kl lort om natten med kraftige banken på døren. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.