Terminsgruppe September 2022

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2022

Soife

Love Angel skriver:

Hvor langt er du henne?

4+6

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Soife skriver:

4+6

Stort tillykke.
hvordan kan det være du allerede skal til scanning?

Anmeld Citér

20. januar 2022

Soife

Love Angel skriver:

Stort tillykke.
hvordan kan det være du allerede skal til scanning?

Jeg har selv købt en tidlig scanning 6+3, og så skal jeg igen have en tidlig scanning 7/2 gennem fertilitetsklinik, hvor min kæreste og jeg er tilknyttet (men aldrig nåede at få behandling) 

Anmeld Citér

20. januar 2022

Morpåudebane

Jeg mener ikke du er så langt henne, hvordan kan det være du skal allerede til scanning i januar?

Har bestilt en tid 6+1 til privat scanning er 5+0 idag

Anmeld Citér

20. januar 2022

Love Angel

Mor til 4
Soife skriver:

Jeg har selv købt en tidlig scanning 6+3, og så skal jeg igen have en tidlig scanning 7/2 gennem fertilitetsklinik, hvor min kæreste og jeg er tilknyttet (men aldrig nåede at få behandling) 

Årh okay. Forståeligt nok. Og dejligt at det endelig lykkes. Stort tillykke.  
håber er alt vel når du skal til scanning. 

Anmeld Citér

20. januar 2022

Love Angel

Mor til 4
Morpåudebane skriver:

Har bestilt en tid 6+1 til privat scanning er 5+0 idag

Årh okay. Er det 400kr man betaler til hvis man selv vil ha en scanning så tidlig?

Anmeld Citér

20. januar 2022

Soife

Love Angel skriver:

Årh okay. Forståeligt nok. Og dejligt at det endelig lykkes. Stort tillykke.  
håber er alt vel når du skal til scanning. 

Mange tak!

Anmeld Citér

20. januar 2022

Morpåudebane

Love Angel skriver:

Årh okay. Er det 400kr man betaler til hvis man selv vil ha en scanning så tidlig?

Det afhænger af klinikken, alt fra 300-900 har jeg set det til men jeg kan personligt ikke finde ro i graviditeten før jeg har set hjerteblink, så de 400 kr jeg skal give er alle pengene værd  

Anmeld Citér

20. januar 2022

Love Angel

Mor til 4
Morpåudebane skriver:

Det afhænger af klinikken, alt fra 300-900 har jeg set det til men jeg kan personligt ikke finde ro i graviditeten før jeg har set hjerteblink, så de 400 kr jeg skal give er alle pengene værd  

Nårh okay. Troede at det er fast med 400kr men det self ikke logisk at det er sådan overalt. 
må man spørger hvad din bekymring skyldes? 

men helt ærligt i den her graviditet med 3 barn. Så har tanken strejfet mig. Om hvor kunne det være dejligt hvis man havde en scanning nu. Jeg er idag 6+5. 
Og det endda selvom jeg hverken har abortret eller noget som helst til bekymring. Men det udlukkende pga min alder at jeg nogle gange har de tanker. For tænk at gå hele vejen til NF SCANING og der så ikke er hjerteblink. Ej nogle gange kan jeg slet ikke styre mine tanker.

Anmeld Citér

20. januar 2022

Morpåudebane

Love Angel skriver:

Nårh okay. Troede at det er fast med 400kr men det self ikke logisk at det er sådan overalt. 
må man spørger hvad din bekymring skyldes? 

men helt ærligt i den her graviditet med 3 barn. Så har tanken strejfet mig. Om hvor kunne det være dejligt hvis man havde en scanning nu. Jeg er idag 6+5. 
Og det endda selvom jeg hverken har abortret eller noget som helst til bekymring. Men det udlukkende pga min alder at jeg nogle gange har de tanker. For tænk at gå hele vejen til NF SCANING og der så ikke er hjerteblink. Ej nogle gange kan jeg slet ikke styre mine tanker.

Jeg vil egentlig bare ikke overraskes med tvillinger eller at graviditeten er gået i stå, når jeg er 12-13 uger henne så i alle mine graviditeter har jeg været til scanning omkring 6+ 

Syntes det gør det hele mere virkeligt og jeg kan begynde at glæde mig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.