Corona - hvornår rammer det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. januar 2022

Anonym trådstarter

Vores datter testede positiv søndag i pcr test. 
Jeg er negativ i pcr både søndag, mandag og onsdag (igår). 
Hun har milde symptomer stadigvæk  

Er sandsynligheden stadig der for mig ? Eller? 
Jeg vil gerne have det overstået. Kan jeg stadig nå at teste positiv? Altså hvornår rammer smitten og vises på en test? 

Andre der bare går fri på trods af de kysser og krammer med en der har det? 

Vi kan og vil ikke isolere et mindre barn.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2022

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Hej. Jeg er ramt af coronavirus. Og er i SammeIsolation med min familie. Mand.1år barn og 6 årige barn. Og vi fik af vide af hotline at vi(min mand og barn på 6 år vi vælger det) skal testes på 4 dag og 6 dag.

Vi er SammeIsolation fordi jeg også ammer. Men han sagde at vi har så små der har brug for os. 

Det er dag 5 for os nu og vores barn på 1 år. Havde feber i nat og min mand er begyndt at få hovedpine 

Både min mand og jeg har kun 2 stik.

Ved ikke om det hjælper dig 

Anmeld Citér

13. januar 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ

Jeg havde kysset og krammet mit barn da han havde corona. Da vi fandt ud af det, isolerede vi ham, men jeg havd dog stadig haft ham test på og børstet hans tænder. 
ingen af os andre - 2 søskende og os forældre blev ramt. 

Anmeld Citér

13. januar 2022

drabo

Profilbillede for drabo

Hvis i ikke isolerer barnet, og det forstår jeg så godt i ikke gør. Så er sidste og endelige test for dig 48 timer efter hun er symptomfri eller 7 dage efter positiv test, hvis hun ikke har symptomer. Så har hun stadig symptomer kan du nå at få det endnu.

Anmeld Citér

13. januar 2022

Tollose

Isolerede ikke min datter på 3 da hun havde det. Men hele familien var i samisolation.
Det lykkedes hende ikke at smitte nogen af os andre 3. 

Ville ellers gerne have haft det overstået

Anmeld Citér

13. januar 2022

Janey

Profilbillede for Janey

Det er så forskelligt, hvor hurtigt man rammes. Vores søn testede positiv i en hjemmetest søndag, som vi tog på ham, da han fik symptomer. Jeg fik symptomer i løbet af mandagen. Vores datter fik tirsdag og min mand havde kun en smule hovepine tirsdag aften, så vi blev alle ret hurtigt smittet. Andre af mine veninder er først blevet smittet længe efter, at deres børn fik de første symptomer.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.