Er løbet kørt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
8 svar
18 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. januar 2022

Anonym trådstarter

Jeg havde en positiv ægløsningstest d . 11.. min kæreste og jeg havde sex både d. 10 og d. 11, men begge bange kom han udenpå kroppen er det for sent at knalde i dag?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Jeg havde en positiv ægløsningstest d . 11.. min kæreste og jeg havde sex både d. 10 og d. 11, men begge bange kom han udenpå kroppen er det for sent at knalde i dag?

Jeg vil sige at det er lidt for sent, men man ved aldrig. 
men hvorfor kom han på kroppen?

Anmeld Citér

13. januar 2022

Anonym trådstarter

Fordi det endte med handjob/blowjobs

Anmeld Citér

13. januar 2022

Jopige

Anonym skriver:

Fordi det endte med handjob/blowjobs

Hvis I gerne vil lave en baby bliver du nok nød til at stikke den ind i dig i stedet for at have den i hånden

Anmeld Citér

13. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Jopige skriver:

Hvis I gerne vil lave en baby bliver du nok nød til at stikke den ind i dig i stedet for at have den i hånden

HAHAHA ej sorry men kunne serøst ikke lad være med at skral grine da jeg læste din besked.

Anmeld Citér

13. januar 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Det er måske ikke for sent. Efter positiv test går der op til 48 timer før ægløsning, så måske har du først ægløsning i dag. Og når ægget er frigivet, kan det befrugtes i op mod et døgn. Så jeg ville da give det et forsøg, det skader i hvert fald ikke

Anmeld Citér

13. januar 2022

Anonym trådstarter

Jopige skriver:

Haha ja ... men nu sexer vi ik kun for at få baby - sker det så sker det

Anmeld Citér

14. januar 2022

Jopige

Anonym skriver:

Haha ja ... men nu sexer vi ik kun for at få baby - sker det så sker det

Men hvis man tager ægløsningstest, så er man jo interesseret i at have sex hvor ægløsningen ligger. Det er jo hele pointen. Og så virker det lidt dumt at komme uden på kroppen lige når man har ægløsning

Anmeld Citér

14. januar 2022

Anonym trådstarter

Jopige skriver:

Men hvis man tager ægløsningstest, så er man jo interesseret i at have sex hvor ægløsningen ligger. Det er jo hele pointen. Og så virker det lidt dumt at komme uden på kroppen lige når man har ægløsning

Jeg har taget ægløsningstest for at se om jeg overhovedet har ægløsning pga meget korte cyklusser (16 dage)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.